Bana göre canım öyle istedi cevabı gayet güzel
Sizce en güzel cevap hangisi?
Sizce en güzel cevap hangisi?
İzah etmeye çalışırım. Beni sorgulayan biri varsa seviliyorum demektir.. annem babam şimdilik sorar.. yarın öbür gün de eşimin sorması iyidir.. anlatacak paylaşacak bişeyler olması her zaman iyidir.. cevabımız yoksa ya yetersiziz demektir ya da bir kusur vardır..
Yalan girmesin araya yeterki.
Biri Olgun bir cevap vermis neyse ki.
Cevap bile vermem.
sd.keepcalm-o-matic.co.uk/.../...anane-gardas-.png
İnsan gibi açıklarım nedenini, sana ne, hayat benim degil mi tarzı karsi tarafi bozan cevaplar verene, bugun de birini bozdun madalya takalım demiyorlar.
Hakkaten bu sitede olgun birilerini görmek sevindirici. bu kadar ergen ya da henüz reşit olmuş kitlenin içinde barınmak bayağı meşakkatli.
Ben de tam aynı yorumu birine yaptim diyecektim ki sizmissiniz:) yalniz degiliz cok sukur.
Cevap
39Cevap
Mesela biri birine tecavüz edip yakalandığında hakim ona niye yaptın dediğinde canım öyle istedi derse. Yiyeceği ceza 10x olur. O yüzden o bir cevap değil geçiştirmedir ki bu soran kişiyi daha da çok sinirlendirir.
Alakasız oluyor biraz ama Nejat İşler abimizden gelsin o söz: " Bir şeyi yanlış yapıyorsam, doğrusu hoşuma gitmediği içindir." :)
şurda çoğu kişi başkasından duyma sözler söyleyecek ya da demediği sözleri hep kullanıyormuş gibi gösterecek beni düşünen insanı düşünmeyecek kadar aptal olamayız sana neden diye sorduğunun cevabının altın da her zaman birinin geleceği vardır.
ben paylaşırım yani dedim benim özelliğim bu beni böyle kabullen dedim ve çekti gitti birşey demeden..
eşegin zikinden dolayi :D tabi anneye derseniz yuzunuzde gudumlu terligi bulmaniz an meselesi:D
sen kimsin, sanane, sana hesap mı verecem, seni gale etmez, uff sanane be salk:S:S:S
İnsanın yaptıklarının mantıkli bir açıklaması olmalı. ama bazende duygusal davranıyor mantıksız hareket ediyoruz. niye şöyle yapmadın da böyle yaptın diyenlere en güzel cevap sana ne dir.
ötede oyna teneke sana hesapmı vercez bu yaştan sonra :DD nasıll
İlginçtir ki ben de aynen o cevabı veririm.
''Canım öyle istedi, problem?''
Sevgiliye söylenecek en son kelime.. Canı isterse tekmeyi basar..
Canım öyle istedi yaptım hacı hayırdır? cevabı iyidir.
Laçka biraz senin cevabin
o an onun dogru oldugunu dusundum demek daha guzel bence
canım öyle istedi derim direk
Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına
Ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne
Canim istedi
Sanane yarram
Artist artist konusanlara ayar oluyorum ben
işime geldıgı ıcın yaptım dıyorum genelde
"Cunku pasa gonlum oyle istedi " :))
farkeder mi? derim hep
Sanane cevabı uygundur
paşa gönlüm öyle istedi
Hayırdır gardaşş sana giren çıkan ne?
Keyfimin kahyası mısın derim
seni ilgilendirmez der geçerim
hoşuma gittiği için yapmışımdır :D
Nası yaparsam öyle olur
düşünseydim yapmazdım
bir sor niye yaptım.
Keyfim ve Kahyasi öyle istedi ^^
niye çokmu gücüne gitti?
sanane l*n yar... m
bende bilmiyorum asdsa
Yapmamaktan İyidir :)
Bu bardağı neden kırdın kızım?
Sanane amuha goyim.
ben yapınca daha güzel oldu
-canım öyle istedi.
Böyle daha iyi :)
Niye sordun
Öyle gerekiyordu
Sanane?
why? because I can.
Kendim bilirim
sanane...
Neden sordun
Ne yaptığına bağlı
Sanane lannn derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar