Dünya güneşin çevresinde bir tur daha attı diye kutlama mı yapmak gerekiyor?

Alttarafı dünya güneşin etrafında bir tur attı. Ne var ki bunda bu kadar abartacak? Herkes sırayla aynı soruyu soruyor "yılbaşı kutluyormusun? nasıl kutlayacaksın?" vs. vs...
Dünya güneşin çevresinde bir tur daha attı diye kutlama mı yapmak gerekiyor?
Cevapla