
Kiminin ailesi şansı oluyor gerçekten.

Cok memnunum. En sansli oldugum konu ailem sanirim. Cok otoriter/ disiplinli ailem olmasina ragmen ozgur yetistirildim hep desteklerini hissettim. dengeliydi her sey o yuzden sukrediyorum boyle bir ailem oldugu icin. Camdaki kizdaki feride hanimi, safiyenin annesini falan gorunce rabbim ben ne sansliyim dedim sahsen 🙄👉🏼👈🏼
Evet memnunum arasıra kavga etsek de birbirimize destek olmak zorundayız çünkü benim annem dört sene önce öldü ve ben evin annesi gibi bir şey oldum abim otizim hastası
İçine doğduğum ev 2 1 küçük bi evdi ama hem şehrin tepesinde hem de 5. kat oluşu manzara olarak iyidi. Fakat asansör olmayışı kötüydü. Daha da kötüsü 17 Ağustos depremini o evin balkonunda yaşayıp güzel manzarayı yıkılırken görmek oldu
Cevap
16Cevap
Evet ben memnunum ve ailemle çok mutluyum yakin bir zamanda babamı kaybetmiş olsada mevlam annemi basimizdan eksik etmesin
Tşkler efendim
Memnun değilim..
Sevmiyor değilim ama mutsuzum..
Amsterdam'da doğ dediler de biz mi itiraz ettik? 😂
Tabıkıde fazlasıyla.. evet bır takım manevı sıkıntılar oldu belkı para pul bıle fayda etmedı ama zamanla hersey oturuyor.. Fakat forum genelınde aılesınden sıkayet eden evden kacmayı dusunen bırcok kısı var.. aıle buyuklerını öldurmek ısteyenlerın bıle yazılarını okudum.. Genel olarak bakarsam turk aıle bırlıgı sorunlu bayag.. çatlaklar çok
Ailemi seviyorum ve iyi ki diyorum.
İyi ki onlara sahibim 🦋
Annemin dırdırı hiç çekilmiyor bazen, yine de seviyorum keratayı.
Babam hayattayken her şey bambaşkaydı. Şimdi o kadar memnun değilim açıkçası
Yani isveç veya norveç de olabilirdi ama biz mardini seçtik :D
tabi ki, :D
Değilim hayır çünkü kışın çok soğuk yazın çok sıcak ve tarihi bı evde oturuyorum pencereleri bile dilli düşünün tek iyi yanı bahçeli olması bide çok anı var iyisiyle kötüsüyle
Aile şansı hiç yanında olmadı. Ailem yurtdışına gitme isteğime bile sıcak bakmıyor. Turkiyede hapis hayatı yaşıyorum.
Yani yinede atsan atılmaz satsan satılmaz yani ben şu anda buraya memnun değilim desem bile ne olacak ki
Annem açısından değil keşke annem başka bir aile kursaymış kendine çok zorluklar çekti. Kardeşler olarak çok güzel bir alieyiz
Doğduğum evde yaşamıyoruz amaa isterdim orada yaşamayı.. tarihi bir yer çok güzel
Bir konakta dogdum.. Biraz ruhumda asilik var bu yüzden cünkü disiplinli bir ailem vardi.
ailemin benj sadece işine gelince kısıtlaması rahatsız ediyo
Evimden memnunum, ailemden de. Tek sıkıntı ortanca abim, değiştiremiyorum da.
Çok memnunum. İyi ki annem ve babam onlar. Seçme şansım olsa yine onları seçerdim.
İçinde doğduğum binanın olduğu yerde şu an bir otopark var.
Ailemle görüşmüyorum.
Aile olacak partner olur umarım ve herşeyi unuttururkim mutsuz ise
ben gayet memnunum. elbette büyük sorunlar yaşıyoruz ancak konuşup anlaşmasını da biliyoruz
Doğduğum ev kaderimdir😄😄😄
Evet, ailemden memnunum
Kavgaların sürekli olduğu bir evde yaşıyorum sence mutlu muyum?
Çekirdek aile olarak iyi ama geniş aile olarak tam Bi rezalet
Evet, en büyük şansım ailem..
Babamdan memnun değilim
zerre değilim kurtulma planları yapıyorum
Ailemden memnunum. Hamdolsun...
Çok şükür daha iyisi olamazdı
Kısmen memnunum.
Memnun değilim özgürlüklerim çok kısıtlanıyor
Memnunum
Değilim. İdare ediyorum mecburen
Değilim Allah canımı alsada kurtulsam
Evet memnunum
Eh yani işte
Çook
evet sanslıyım
Evet
Memnunum gayet.
hayır
Hem de çok memnunum
Hayır değilim
Yani işte idare eder
Yarı yarıya memnunum
biraz 💫💭
Pek değil ama işte..
Evet
Yok.
Annem sağolsun
Evet
Memnunum
hayır
Değilim
Asla
Mutluyum
Memnunum çok şükür
Hayır
Yesss
kesinlikle hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?