AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Yaaa konum at geliyorum 😀
Kardan adam yapalım 🤓
Hahaha olur 😀
Bize göre kış geldi ama Antalya'nın kışı size yaz gibi gelir 😂
Berlin'de taksi şoförü abi yarın hava ısınacak -4 olacak dediğinde bir gülme krizine girmiştim 😂😂😂
Hahhaha evet burada böyle antya nasıl
Yağmurlu ama hala gece bile 14-15 derece. Gündüz güneş varsa zaten yaz gibi. Hala denize giriyorlar, pastırma yazı. 😂
Ne güzel bir manzara💮burda hava güzel çok soğuk değil🌞
Sabahları arabayi temizliosan her taraf buz tutuosa biraz skinti 😅
🥰🥰
Buralara daha gelmedi hala yaz gibi fakat kışı seviyorum kacasim var bir yerlere
Kac bakalim ✌️
Tabi
Gözlerimiz yollarda gelde de kar topu oynasak kardan adamlar yapıp sonra yıksak
Evet ya bu sene heykel falan kasmak istiorum assdff
Sana benzer umarım
Cok beceremedim ama En azından kıvrımlı assddff 3 yuvarlak üst üste 😂
Denedin yani bunu 😀 güzel bir çalışma olmuştur umarım
Kar yağarda denemez miyim 🤓
Sana benzemesi için buza dönmesi lazım herhalde
Buzlasmadim henüz yaa😅😅 bugün güneş çıkınca eridiler hafif
O zaman sana hiç benzeyememiş 😀 sıradan kalmış
Yağmur yağıyor Kafein Hanım. Sonbaharın verdiği turuncu renkler hakim havada. Sabahları 3 derece oluyor.
Yağmur puslu ama. kar yağsın diye bekliyorum Uludağ'da mangal ve rakı kedi yapmaya :)
Ohh miss keyifcisin zaten 😅
Hayat böyle güzel :)
Ankara soğuk ama tatlı soğuk. Böyle sevgiliyle yürümelik hava. :D
Cok Duygusal sin bi yürüyemedin sende gitti 😅😅
Bu sabah şu cümleyi kurdum "Bot gitme vakti gelmiş" hava buzzz
Çek Harleylerini miss
O nasıl bir manzara, direk yuvarlandım... Yağmurlu burada hep, İstanbul'dayım...
Evet 😍
Burada uzun zamandır böyle güzel bir kış geçirmemiştim, şimdi fotoğrafını bile görmek iyi geldi teşekkürler :D
hayır 32 derece Jakarta da yasiyorum bekasiden dun geldim boyle sicak memleket olur mu İstanbul'a donsem kesin donuyordur Şu an ... umarim kualo lumpur ve bangkok boyle sicak degildir..
Son sicaklar işte ne güzel ülkene donunce kışın içinde bulursun kendini
ulkeme 3 yildir donmuyorum ne donucem ahah :D
Ben her sene gidiorum seviyorum tr yi
Soğuk geldi ama kar gelmedi henüz. Karlı gösteriyor bir iki gün içerisinde, heyecanla bekliyoruz. Karı severim 😊
şu an bulunduğum yer yağmurlu ve ılık daha kombi soba yakan yok gibi 😊
İzmir her mevsim güzel biraz serin biraz yağmurlu ama hep sıcak tıpkı insanı gibi 🙈
Hava ciddi anlamda sogudu zaman zaman da yağmur var yani tam anlamıyla kış geldi diyebiliriz.
Buz gibii ve çok kuruu donuyoozz. Bugün de yağmurluu bir hava var. Keşke kar yağsa jzkxmd
Yağmurun yağıp yağmaması arasında bir kararsızlık hali
Bugün hava bayağı kötü. Yağmurlu ve soğuk. Henüz kış geldi diyemem ama yakında kar'ı da görürüz.
hava soguk.. bide siddetli ruzgar basladi dur durabilirsen
bir kapalı bir açık
ama görseldeki manzara halayimdeki ile aynı
Sizin orayada gelir yakında manzaralar ✌️
maalesef kar yapmıyor bizim buralara
şeyy ben kışı sevmıyorum da bu sene gelmese olmaz mı?
Niye yaa kardan adam yapicaz 😍
ben camdan ızleyeyım ((: siz yapın
Amma üşüyen birisin 😅
ısıtanımız olsa üşür müyüz hiç ((:
Gelmek üzere soğuğu her geçen gün daha fazla hissediyorum
Yarı geldi İzmir'de hiç bir şey tam değildir hava bile nfhfhb
Kar henüz gelmedi de yağmur yağıyor
Kayseri'de yim 4 gündür yağış kar yok
Insallah gelir ufleyelim soylere☄️❄️🌬️
Gelsin gelsin. 🥶 -4derece oldu gene yok. Erciyes tepede kar var gördüğüm mevsimler çok değişti eskiden bu ayda kar içinde olurdu ama ben Kayseri de değil Akdeniz de yaşıyorum kar memleketi kar Yok 🤤😂
Antalya'ya bile geldi
Nasil orada hava? Memleketim 😂
😅😅 yagmurluydu bugun şu an yağmur yok ama serin bayağı
Yağmurlu. Henüz kar yağmış değil...🦄🍀🍏⭐❤️
Bereket yagio bereket 😍
Evet, şükürler olsun... En güzeli de hafif rüzgarın ağaçların ıslak yapraklarını kıpraştırmasını izleyip dalıp gitmek...🦄🍀🍏⭐❤️
Bu görselde ki yerde yaşıyorum deme sakın 🤔
Pikachu da benim 😅
Ne kadar tatlıymışsın sen öyle 😄
hava buz gibi grip oldum
Gecmis olsun ✌️
Şöyle bir manzaramız yok ki. Üşüyorum kış gelmiş
Evet geldi buz gibi artık
Yağmur var buralarda iki gündür
Bu fotoğrafta ki gibi manzaram olsun isterdim.
İstanbulun her günü farklı şu aralar ama soğuk
Eskişehirdeyim. Akşamları soğuk oluyor
Yavaş yavaş geliyor hanımefendi yağmurlar başladı
Güneşli ve ılık harika bir hava
Tek eksiğimiz kar. Onun haricinde hava baya soğuk.
İstanbul soğudu ve ayrıca ıslak 😃
Ne çok soğuk, ne çok sıcak...
İstanbul /beykoz , çok soğuk bura
Hayır hava hala çok sıcak
İstanbul öyle pek soguk yok.
yağmurlu :) en sevdiğim :)
Ayvalık yaz kış güzel
Henüz kendisi yok orta da
Yağmurlu tüm gün buz gibi hava
Yüzünü göstermeye başladı..
Sabahtan bir yağmur yağdı o kadar.
Evet geldi kış yağmurlu soğuk
Havalar soğuk ama tam kış geldi denemez.
Montsuz dışarı çıkamıyorum.
Kayseri de yaz zaten 2 ay 10 ay soguk ve serin 😁
Manzara çok güzel ! Yağmurlu buralar
Yaz hiç olmadı ki
Soğuk
İstanbul'da hava kıştan hallice diyelim 😀
Yakında orayada gelir kar
Umarım hemen gelir 😊
Bi kardan adam yaparsin artık 🤓
Kardan adam olmayı planlıyorum burnuma havuç getirirsin artık 😂
Hahhah tabi getiririm olmaz mı 😂
Tamam anlastık kar yagınca yazacam sana 😂 😂 😂
Bi sıcak bigün kara kış
Henüz gelmedi. Sonbahar havası var
Haftasonu yılın ilk karı düşecekmiş ama bakalım
geldi geldi, mis gibi..