Güncellemeler
+1 yıl
Erkek aldatınca kadını o kadınla kıyaslıyorlar karısı çirkince hak veriyorlar. Genç güzel kadın görünce her erkek aldatır hepsi Aldatılmayı hak ediyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Kadına kaşar diyen ahlak bekçiliği yapan kadın dediğin şöyle olacak böyle olacak diyen erkekler den uzak durun en kötü erkek onlardır.
Aldatan erkek yuvasını yıkmıştır boşanmalı karısının çoçuğunun yüzüne bakmaya hakı yoktur
Aldatan erkek yuvasını yıkmıştır boşanmalı karısının çoçuğunun yüzüne bakmaya hakı yoktur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Aldatmasına takılmayıp yakışıklı biriyle aldatmasına mı üzülsünler? Aldattın ama boş ver zaten tipsizdi ben ondan yakışıklıymışım içim rahatladı kim der?
Eski karım olur artık o kişi :) birde bunun mahkeme kısmı var, ayrılırken onun hayatını nasıl karartıyorum, oyy oyyy :)
Erkeğe ne yaparsın
Kimse kimseye bir şey yapmasın. Mahkemede çözün işi. Çocuk mu var arada? Olayları tanıdık doktor yardımıyla öyle bir yere taşıyın ki o kişi bir daha çocuğu göremesin. Aldatmak bir nevi ruhsal işkencedir karşı tarafa. Böyle bir durumda sizde psikolojik işkence yapın. Hayatını karartın gitsin. Özellikle arada çocuk varsa kesinlikle merhamet göstermeyin. Çocuğuna merhamet göstermemiş bir kadın veya erkeğe sizin merhamet göstermeniz büyük bir suç olur.
Çoçuk var diye boşanmayan kadın kendisine saygısı yoktur. Erkek iyi baba olsaydı aldatmazdı aldatan erkeğin karısının çoçuğunun yüzüne bakmaya hakı yoktur
+1.
Bu naneyi yiyecek kişininde her türlü cezayı ödemeye gücü olmak zorunda.
Mesela ben olsam; önce bunu tüm çıplaklığıyla resmeder, ispat toplarım bol bol. Elimde görüntüler bile olur, o görüntüleri elime alana kadar sabrederim. Bu süreçte psikiyatristide eksik etmem, psikiyatristden güzel bir rapor alıp, bu kişi benim ruh sağlığıma bu şekilde zararda verdi diyerek mahkemede öyle bir karşısına çıkarım ki, kadını tazminat ödemeye bile zorlarım. Siz kadınlarda aynısını yapın. Madem sizi aldatacak kadar hayata küsmüş, sizde o adama istediğini verin. Yıllar boyunca aç karnına size çalışsın.
Haklısın aldatandan intikamını almalısın
Aldatıp kadının yüzüne bakmak ne ya siz aldatır mısınız?
O tür hatalarım, suçlarım olmaz. Aldatma işini yanlış görüyorum. Şiddet olayını da yanlış görüyorum. Kısasa kısas fikrini de yanlış görüyorum. Aldatmam ama aldatmaktan beter ederim
Hepsi yanlış zaten aldatılmak istemiyorsan aldatmayacaksan
Aldatılsan bile aldatmayacaksın işte. Mesela sen beni aldattın diye ben seni aldatmam. Ama öyle bir anda öyle bir hayat dersi veririm ki 1 sene psikolojik destek almak zorunda kalırsın :)
Aldatanı ben en yakın arkadaşı ile aldatırım çoçuğumu ona düşman ederim
Aldatinca o kişinin kalitesine düşer, sende en az onun kadar alçak birisi olursun. Aldatmak, basite, ucuza, kaçmak yerine daha mantıklı, doğru çözümler bulmak lazım.
Karım bunu bana yapmaz yapmayacağına inanırım çok üzülürüm ayrılır onu kendi haline bırakırım
Erkeği taniyorsam hastanelik ederim tanımıyorsam hiç karışmam çünkü adam beni bilipte böyle bir halt yiyorsa affı olmaz beni bilmiyorsa onun suçu yoktur
Yakışıklı falan olmasıda eski karımın karakterine kalmış
Bende onu güzel kizla aldatsam hak verir mi peki🤣🤣
Senin güncellemendeki genellemeye katılmıyorum her erkek aynı degildir
Her erkek aldatıyor bakir olmayıp bakire genç kız istiyorlar
İyide kocan seni senden daha güzel biriyle aldatsa sen hak verecek misin
Bende aldatırım
Bunu sadece karşıdaki insan güzel veya yakışıklı olduğu için mi yapicaksin peki veya yapardın
Kocam pislikse aldatırım
Bak sana şu konuda hak veririm kocan her boku yiyip sana şöyle ol boyle ol diyip malmis Gibi hareket ediyosa o adam herseyi hak ediyodur ama durduk yere de adamı boynuzlama sjdjsj
Durduk yere yapmam ben erkekler gibi iyi birini aldatıp hiç bir şey olmamış gibi kocamın yüzüne bakmam
Aynen bazıları o konuda çok güzel rol yapıyor sinema oyuncusu gibiler. He ben rahatım bekar insanım ama konuştuğum her insanla da yatıp kalkmaya çalışmıyorum gerek yok
Evli olup kendini bekar gösteriyorlar kadına benim mutsuz evliliğim var diyorlar e o zaman boşan bekara boşanmak kolay diyorlar ama karısı aldatsa böyle demezler. Hem karısını aldatıyorlar hem kadını kandırıyorlar
Her bk yiyorlar evlenilecek kız yok diyorlar bakire diye evleneceksen hiç evlenmesinler bakir olmayan erkek bakire kadın istemeye hakı yok
Aynen o konuda haklısın bunu iki taraf da yapıyor banada denk gelmedi değil. Peki seni böyle soru sormaya iten nedir
Sen bayaa bişeye kızmış gibisin 😀
Her yerde cahil yorumlar görüyorum. Burdan biri şöyle demişti o kadınlar kaşar onları obje olarak kullanıyorum ama temiz kadınla evlenecem ne var bunda normal işte demişti
Aşırı cahil yorumlar görüyorum Türk dizilerin yorumları kanser edici bu ülkede kadın cinayetlerine asla şaşırmıyorum
Öyle çok var da bunun önüne geçemessin ki insan ilk once kendini geliştirmesi lazım o yüzden bunlara çok takılma
Yahu senle bı konuşalım bu konu uzar gider
Kadınlara çok üzülüyorum temiz genç kadınları büyük pis erkekle evlendiriyorlar
Bakış acina göre degisir. Bence talep arz meselesi
Nasıl yani
Talep arz meselesi diyorum onlar da istiyor ki evleniyorlar kimse kimseye zorla gitmiyor
Zorla evlenenler var
Erkeğin yaptığı normal değil adam gibi erkek öyle birini istemez. Öyle Erkekler bakire olmayanı sevgili yapmışı obje kaşar görürler onlardan koca da olmaz baba da
Yahu biliyorum da sen şu an neye kızdın söyler misin
Bakir olmayıp bakire isteyen genç olmayıp genç isteyen sevgili yapan açık giyinen kadınlara kaşar diyen kendisi her bk yiyen kadınları kullanınca övünerek anlatan kadın dediğin şöyle olacak böyle olacak diyen escrta pis yerlere gidip ordaki kadına Orp diyip kendini namuslu görenlerden nefret ediyorum
Tamam anladım güzelim de bana neden stem ediyosun😁
Aldatmanın yakışıklılık veya güzellikle bir alakası yok, doyumsuzluk ve karakterle alakası var
Her erkek aldatır, erkekler her şeyi hak ediyo, ağızlarına sı. çmamız lazım bu köylü yobaz erkeklerin
Aynen aldatan aldatılmayı hak eder
Sevgilim beni benden daha güzel biriyle aaldatsa üzülmem 🤣ama ayrılırım hiç yoktansa kendimi avuturum benden güzeli diye
Bazı Kadınlar niye böyle kendini o kadınla kıyaslamak ne? O sevgilini sende aldat
Bende daha yakışıklısın bulsam aldatırim çünkü 🤣
Haklısın aldat
Aldatmanın iki taraflısına da karşıyım ayrılırsın sonra ne yapmak istersen yaparsın biter gider
Karımı ya da sevgilimi anında siler, yoluma bakarım.
Mevzu ne anlat
Kimseyi aldatmadım
Hak vermem, çünkü onun gözünde en yakışıklı benim
Aldatıysa demek değilsin
Aldatmadı
Nişanlıyız, düğünümüzde haftaya👊
Sen aldatır mısın
Zamanında 2 defa aldatıldım acısını bilirim😔 asla yapmam öyle bir şey
Nasıl aldatıldık
Asla deme aldatırsın
Aldatmam, beni benden daha iyi tanıyamazsın üstüme gelme
8 tane sevgilim oldu hiç birini aldatmadım
Yuh bu yaşta 8 tane mi oldu
Nışanlın kesin hiç sevgilisi olmanışbiridir
Ben aldatmam diyen erkeğe inanmam
Evet, ilk sevdiği benim ne olmuş ki yaşımda. Ve ben aldatmam !
Yuh ya kendin gibi birini bulamadın mı
Kız kaç yaşında
Senin sevgilin olmuş kızın olmamış bu ne yuh
Eskilerin bir önemi yani ona dedim bir şey saklamıyorum ondan ve ayrıca kimse ile gönül eğlendirmedim. Beni suçlar gibi konuşuyon
Yaşlarınız kaç
Öyle bi kızı hak etmiyorsun
Birbirimizi seviyoruz çatlama bee 21 yaşında
Bir gün ayrılacaksınız
8 tane sevgili yapmış erkeğin sevmesi komik. Neden sevgilisi olmamış kız istiyorsun? Kendin gibi kız neden istemiyorsun
Kardeşim neden buddua ediyorsun slk mısın? Bu kadar kötü olma ya ne alaka benim 8 tane sevgilim olmuş kötü mü oluyom ve ayrıca eskiler eskide kalıyor. Boş beddua etme geri dönüyor bilgin olsun
E o zaman kadın yapınca da eskide kalmış oluyor?
Beddua mi etmişim? Bir ilişki ömür boyu sürmez bu bir gerçek
Benim için ikisi içinde eskide kalmış oluyor yeter ki aldatmamış biri olsun. Hani aldatan tekrar aldatır yaa.
Kötü hissederim
Saçmalıkkk
ya eşimin bir zararı yoksa neden aldatıcam
Seni aldatırsa ne yaparsın
aldatan aldanır eşim değil sevgilim yaptı ende yaptım :D
aldatmak o an zevk veriyor işte özelden yazarsan analtayım
Senin gibi kadınlar çoğalır umarım aldatan aldatılmayı hak eder
al takibe
Diğer ezik kadınlar gibi çoçuğum var affedecem veya bir kere aldatıysa affederim demem
al takibe beni sen