Trafikte sinirleniyor musunuz sakin misiniz?

Ben bazen sinirleniyorum ama yansıtamuyorum mesela en basitinden geçenler de yol ayrımına gelmişim sinyal veriyorum diğer tarafa geçmem lazım adam bana bir türlü yol vermedi Yavaş gidiyordu ben sinyal verince hızlandı e benim de dönmem lazım kırınca bana el kol yaptı canım bu millet ben de sinirlendim iki saniye beklesen ölmezsin bir kere de yokuş aşağı gidiyorum Tanıdık gördüm konuştuk işte iki sn neyse sonra Oarkedecekrim arkamdaki taksi bana bir korna bastı ama ben yol verdiğim halde geçebilir yanımdan oarkedecekrim bana hayvan gibi korna bastı aralıksız gitmek zorunda kaldım sinirim hopladı böyle değişik tipleri bir ben mi çekiuorum anlamadım valla onu bir erkeğe yapacak inip döverdi onu ay neyse sinirlendim yine var mi böyle sinirlendiğiniz anlar
Trafikte sinirleniyor musunuz sakin misiniz?
Cevapla