Özellikle büyükşehirlerde trafik bir sorun haline gelebiliyor.. peki siz o zamanlarda sakin kalanlardan mısınız yoksa köpürenlerden misiniz?

Özellikle büyükşehirlerde trafik bir sorun haline gelebiliyor.. peki siz o zamanlarda sakin kalanlardan mısınız yoksa köpürenlerden misiniz?

Ben sinirlenmem yani aslında sakinim genelde trafik de sinir olduğum bazı şeyler de var mesela çok hızlı araç kullanılması makas atmaları ya da aşırı yüksek seste şarkı dinlemeleri veya aracın içinde ki çöpleri camdan dışarı atmaları ya da iki de bir kırmızı yanmasına rağmen kornaya basmaları gibi şeyler
Bir gün ramazanda oruçtan iftara az zaman kaldı son surat motorsiklet gidiyorum hızlı şekilde dükkana oruç açayım diye pat önüme bir araba bodoslama daldı bende bağırarak süreceğin arabanın dedim adam duydu el kol yaptı sağa çekti bende arkasında durdum motorsiklet ile bu adam bana nasıl laf edersin diye yakama sarıldı bende onun birbirimizi tutuk tam birbirimize vuracaz adam dedi oruç musun bende dedim evet sonra birbirimizden özür dileyip bizim dükkanda beraber oruç açtık 😅😅😅
Sonra kuryeyken bir şey fark ettim herkes sinirli eyvallah diyip çekip gidecen
😂😂😂😂😂
Allah korumuş sizi oruçlu olduğunuz için
Aynen öyle 😅
Cevap
2Cevap
Basıyorum küfürü bakalım ne zaman 3. sayfa haberine düşerim artık jfjfjf
Aman aman bir gün haberlerde bir de görüyorum ki sen kfmckdmckd dikkat et :))
😂😂 valla o da doğru geçen otoban tarzı bir yerden gidiyoruz adam ters yönden geliyo ilk defa o kadar sinirlendiklerini gördüm kfmdksmdkd inşallah kaza yapmamıştır şahıs
Bu da demek oluyor ki aslında trafiğe çıkabilicek insan sayısı şu an çıkan sayıdan daha az jdksksjsxk
Bana çatmadıkları ya da aptallık yapmadıkları sürece sakin kalırım.
Ah şu trafiğe bir görseydim yemin olsun çıt çıkarmam😂😂
Neden göremediniz :D
Ehliyet almak istiyorum nasip olursa diye diyorum ☺️
İnşaallah bir an önce alırsınız
Teşekkürler canım inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?