Mağazadan hırsızlık yaptım yakalandım?

Merhaba ben bi mağazadan hırsızlık yaptım ve yakalandım yaşım küçük diye bıraktılar ama kimlik bilgilerimi aldılar çok pişmanım sonradan polis gelir mi hapise girer miyim sicilime bir şey yapar mıyım kendi canım yüzünden cidden çok pişmanım Allah beni ıslah etsin bi anlık kararla ihtiyacımda yoktu sırf aileme sinirlendiğim için fark edilmek istedim akşam onlara gösterip bakın bu haldeyim beni fark edin diye sitem edecektim şu an çok üzgünüm ve mahvoldum beni polise verirler mi? Kararlarından dönüp sonradan başım derde girer mi?
Mağazadan hırsızlık yaptım yakalandım?
Cevapla