Bunalıma girdim. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum?

Kamuda çalışıyorum. 4 5 aydır biriyle birlikteyim. Ciddi düşünüyorum. Aileme anlattım 1 gün sonra olmaz dediler ortada bir sebep yokken. Elimde herhangi bir birikim yok. Vardı kaybettim. durduk yere kumara bulaştım. 20 30bin borç üstüne kartlar dibine kadar dolu. Arabam vardı zamanında yok paraya sattım. Geçmişin hataları şimdinin yokluğu berbat haldeyim. Erkek arkadaşıma 2 gündür bok gibi davranıyorum. Cidden ölmek istiyorum. Keşke hiç yaşamasam.
Bunalıma girdim. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla