Okulda gıcık bir kız var ne yapmalıyım? Lütfen yardım edinn?

Merhaba.
Okulumda hatta sınfımda bir kız var beni çok sinir ediyor tek benide değil. Kendini herkesten üstün görüyor böyle badgirl havaları falan var (çok malca) ben ise çok sakin ve düzgün bir kızım ancak arkadaşım yok. Ama onun var. Neyse...
Canlı derslerden sonra yüzyüze eğitime geçildi ya e ben dahada sessizim, tabi bizim bu malda benim kafama falan vurmaya başladı beni itmeye falan başladı (elide ağır) bende ondan boy olarak falan küçüğum yani kavga etsek %100 o kazanır. Lütfen bana bi öneride bulunun ne yapıcam ben?
Okulda gıcık bir kız var ne yapmalıyım? Lütfen yardım edinn?
Cevapla