Merhaba.
Okulumda hatta sınfımda bir kız var beni çok sinir ediyor tek benide değil. Kendini herkesten üstün görüyor böyle badgirl havaları falan var (çok malca) ben ise çok sakin ve düzgün bir kızım ancak arkadaşım yok. Ama onun var. Neyse...
Canlı derslerden sonra yüzyüze eğitime geçildi ya e ben dahada sessizim, tabi bizim bu malda benim kafama falan vurmaya başladı beni itmeye falan başladı (elide ağır) bende ondan boy olarak falan küçüğum yani kavga etsek %100 o kazanır. Lütfen bana bi öneride bulunun ne yapıcam ben?
Okulumda hatta sınfımda bir kız var beni çok sinir ediyor tek benide değil. Kendini herkesten üstün görüyor böyle badgirl havaları falan var (çok malca) ben ise çok sakin ve düzgün bir kızım ancak arkadaşım yok. Ama onun var. Neyse...
Canlı derslerden sonra yüzyüze eğitime geçildi ya e ben dahada sessizim, tabi bizim bu malda benim kafama falan vurmaya başladı beni itmeye falan başladı (elide ağır) bende ondan boy olarak falan küçüğum yani kavga etsek %100 o kazanır. Lütfen bana bi öneride bulunun ne yapıcam ben?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer