Aile & Toplum Sizce yaz saati uygulaması olmalı mı, olmamalı mı? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Sizce yaz saati uygulaması olmalı mı olmamalı mı? Olmalı Olmamalı Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Sizce yaz saati uygulaması olmalı mı, olmamalı mı? Cevapla Uygulama Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
yorgunyalniz Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 32% +1 yıl Saatler geri alındığında kafamız karışıyordu ama değişik bir heyecandı doğrusu.Geri gelse çok doğru olur. Karanlıkta sokağa dökülüyor herkes, bu hiç de tasarruf olmuyor bence. 1 0 Yorumla
FlyingDutchie Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 614 cevap paylaştı. Karanlığa mahkum ediliyoruz bir kişinin inadı yüzünden. Gereksiz bir uygulama. Bir de tasarruf etmişiz, pehhh. 2 0 Yorumla
Kerem_izmir Takip Et Bilge Yaş: 48 , eic 82% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı. İnsanları karanlığa mahkum etmeye kimsenin hakkı yok 2 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Yaz saati kış saati eskisi gibi devam etmeli şu an ki sistem yanlış kar falan etmiyoruz aksine zarar ediyoruz. 1 0 Yorumla
djfurkan13 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Zaten Türkiye, en son saatleri ileri aldıktan sonra bir daha geri almadı ki. 0 0 Yorumla
Cglr_cglr11 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl olmalı tabi ya, sabah kalkamıyoruz, bizim damat gitti ama etkisi devam ediyor hâlâ 0 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. yaz ve kış saat uygulaması olmalı 0 0 Yorumla
naylongömlek76 Takip Et Yoda Yaş: 49 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı. Bu saat uygulamasına alıştık, bozmaya gerek yok 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,2b cevap paylaştı. Olmalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Saatler geri alındığında kafamız karışıyordu ama değişik bir heyecandı doğrusu.
Geri gelse çok doğru olur. Karanlıkta sokağa dökülüyor herkes, bu hiç de tasarruf olmuyor bence.
Karanlığa mahkum ediliyoruz bir kişinin inadı yüzünden. Gereksiz bir uygulama. Bir de tasarruf etmişiz, pehhh.
İnsanları karanlığa mahkum etmeye kimsenin hakkı yok
Yaz saati kış saati eskisi gibi devam etmeli şu an ki sistem yanlış kar falan etmiyoruz aksine zarar ediyoruz.
Zaten Türkiye, en son saatleri ileri aldıktan sonra bir daha geri almadı ki.
olmalı tabi ya, sabah kalkamıyoruz, bizim damat gitti ama etkisi devam ediyor hâlâ
yaz ve kış saat uygulaması olmalı
Bu saat uygulamasına alıştık, bozmaya gerek yok
Olmalı bence
no now
Gereksiz
Olmalı