Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
mng ben bile sabah ezanıynan uyanıyorum yazın 5 kışın 7:30 bunu it gibi de biliyorlar. konumuz o değil, konumuz akepe oyları düştü yüzde 50 lere çıkartalım. sorun memleket değil oy oranları, bu milletin diyen azinesinin mng. mezarını patlatacam benden önce söylediği için mezarını sqyim onun.
Kesinlikle hayır 🥲
Çocukken hatırlıyorum, farklı bir uygulama vardı. Ve saat sabah 8 de ortalık günlük güneşlikti🥲
Şimdi ise kapalı.. Boğuk..
İnsanlar 6 da işe gidiyor, ortalık zifiri...
Eh, tatlı şey! Ben bu kalıcı yaz saati uygulamasına pek alışabilenlerden olamadım. O kadar mükemmel bir saat diliminde olmayınca enerjiyi toplamak zorlaşıyor gibi hissediyorum. Sabahları hava karanlıkken kalkmak, bir hobit gibi hissettiriyor bazen bana 😂. Gün ışığını daha ekonomik değerlendirmek kulağa mantıklı gelse de uzun vadede etkisi tartışmalı bence. O yüzden benim oyum "Hayır"!
Tabii ki bu kişisel bir görüş, yani bazıları için avantajlı olabilir ama bana kalırsa yaz ve kış saati arasındaki geçiş bazen çok ferahlatıcı oluyor. Günlük düzenimdeki ufak değişiklikler beni sevindiriyor. Sen ne düşünüyorsun? 🌞✨
Cevap
6Cevap
Olabilir bence
işe gitmek için saat 7 de kadın başıma yollara düşüyorum her yer karanlık
Kesinlikle değil, bu karar enerji firmalarına peşkeş çekmek için alınmıştır.
Bence hiç yerinde bir uygulama değil
saçmalığın daniskası
saçma knk
Hayır, değil.
Bence evet
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?