Hayatımızda yapmış olduğumuz yanlış ya da doğru tercihler?

Merhabalar herkese hepimiz eminim ki hayatımızda yanlış ya da doğru tercihler yapmışızdır bunlardan ötürü günlük yaşantımızdaki gerçekleri göremeyebiliyoruz çünkü bu tercihler yüzünden gerçekleri göremeyiz belirli bir süreliğine ve buradaki esas sorum şu ki özellikle yanlış tercihler adına bu yanlış tercihleri bir kenara mı bırakmalayız sonsuza dek yani çözüm yoluna mı erdirmeliyiz yoksa devam ettirmeliyiz şunuda belirtmeliyim ki “bunlardan ötürü yani yanlış tercihlerden ötürü günlük yaşantımızı gerçekleri göremeyebiliyoruz dememin sebebi şu yani kişi bu yanlış tercihlerden ötürü mutlu ve kişi aynı zamanda kendisini iyi hissediyor” yani buna rağmen cevaplarınız evet mi hayır mı ve nedenleri ile cevaplayabilirmisiniz bu sorunun cevabını?
bu soruyu uzunca anlatmamın nedeni cevaplarınızı merak ediyorum.
Hayatımızda yapmış olduğumuz yanlış ya da doğru tercihler?
Cevapla