Merhabalar herkese hepimiz eminim ki hayatımızda yanlış ya da doğru tercihler yapmışızdır bunlardan ötürü günlük yaşantımızdaki gerçekleri göremeyebiliyoruz çünkü bu tercihler yüzünden gerçekleri göremeyiz belirli bir süreliğine ve buradaki esas sorum şu ki özellikle yanlış tercihler adına bu yanlış tercihleri bir kenara mı bırakmalayız sonsuza dek yani çözüm yoluna mı erdirmeliyiz yoksa devam ettirmeliyiz şunuda belirtmeliyim ki “bunlardan ötürü yani yanlış tercihlerden ötürü günlük yaşantımızı gerçekleri göremeyebiliyoruz dememin sebebi şu yani kişi bu yanlış tercihlerden ötürü mutlu ve kişi aynı zamanda kendisini iyi hissediyor” yani buna rağmen cevaplarınız evet mi hayır mı ve nedenleri ile cevaplayabilirmisiniz bu sorunun cevabını?
bu soruyu uzunca anlatmamın nedeni cevaplarınızı merak ediyorum.
bu soruyu uzunca anlatmamın nedeni cevaplarınızı merak ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer