Bazı Türk işletmeler zengin Arap müşterileri eliyle besleme modası başlattı. Çalışan olsan buna göz yumar ya da işi bırakır mısın?

Selam arkadaşlar..
Bazı Türk işletmeler zengin Arap müşterileri eliyle besleme modası başlattı. Çalışan olsan buna göz yumar ya da işi bırakır mısın?
Bugün okuduğum bir haber acayip iğreti etti beni. Hani gerçekten midem bulandı..

Haber şuydu;
Bazı Türk işletmeler zengin Arap müşterilerinize memnun edip daha fazla para koparmak için özellikle bayan çalışanlarına müşteriyi eliyle besletiyormuş. Yetmezmiş gibi bunu videoya çekip sosyal medyada paylaşma modası başlatmış.👇👇
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

İşletmeyemi , Arap müşteriye mi öfke duyayım ki zaten Arapları genel olarak hiç sevmiyorum. Zengin, pis ve görgüsüz olanları daha da sevmiyorum..
Ya da bunu yapmaya mecbur kaldığını düşündüğüm kadın çalışana üzüleyim bilemedim..

Ve yorumu size bıraktım. 🤔

Sen çalışan olsan boyun eğer elinle beslermiydin. ya da onur meselesi yapar işi bırakır mıydın?

#funda
Bazı Türk işletmeler zengin Arap müşterileri eliyle besleme modası başlattı. Çalışan olsan buna göz yumar ya da işi bırakır mısın?
Cevapla