Annemin yaptığı şeyi anlamlandıramadım?

arkadaslar sabah taze süt gelmıstı cok severım ben annem cok ıyı bılır
bır bardak kaynamıs sutu aldım buzluga koydum cabucak sogusun ıceyım dıye
sımdı gıttım sut yok
dedımkı nerede?( ama bardak mermerde bos duruyor yani görmeme ragmen sordum )
dedıkı ben hıc gormedım (evde ııkkımız varız sadece)
hmm mermerdekı süt bardagı ne pekı nabtın anne sogusun dıye koymustum sende soguk sut asla sevmessın dedım
catla dıye döktum dedı
efendım dedım
catla dıye yaptım dedı
ne dıye yaptın pardon dedım analıkmısın sen dedım
catla dıye yaptım catla olsun o süt bosa gıtsın sen catla boyle işte dedı
kapıları carptım bagıra bagıra geldım odama. daha kahvaltı bıle yapmamıstm sut soguycak dıye beklıodum
kendımıde kılıtledım odama. cok kötu oldum ben kul tatıl oldu bakın daha 1 kez dısarı cıkmadım üç aydır hergun ev temızlıorum oturuorm evde evıme baglıyım. neden nasıl bana boyle bısey yapmıs olabılır. sütünde değilimde cok garip degılmı ALLAH ASKINA?
Güncellemeler
+1 yıl
sıcak sut dolaba koyulmaz dıye takmış burada yorum yapanlar..
ılımış sutu kaynayıp ılımış sutu sogusun dıye buzluga attm bır bardak..
Güncellemeler
+1 yıl
menopoza takanlar annem 60 yasında
Annemin yaptığı şeyi anlamlandıramadım?
Cevapla