ılımış sutu kaynayıp ılımış sutu sogusun dıye buzluga attm bır bardak..
Annemin yaptığı şeyi anlamlandıramadım?
ılımış sutu kaynayıp ılımış sutu sogusun dıye buzluga attm bır bardak..
Konuşma annenle babana da anlat babacım annem bana böyle davranıyor bir saygısızlık yağığ onu kırmak istemiyorum ancak ben de çok üzgünüm o yüzden annemle çok fazla konuşmamam daha iyi olacak de az yemek ye erkenden yat o dana çekil en azından baban anlasın sende bir tuhaflık olmadığını. Baban bu konuda seni anlayacak bir yapıda mı? Annen için bir şey demiyorum değiştiremeyeiz artık annen normal değil
Şoktayim resmen O_o
cok halsızz hıssedıorm kendmı şu an ve herkes cok tuhaf... surda skntımı anlattm kmsede anlamıor
Annenin neden oyle davrandigini anlamadim sen artik kocaman kizsin ve boyle davranmaya hakki yok arkadaşlarinla dişari cikman gezmen lazim hiç olmasa 1-2 saatliyine.. benim annem de kizarsa bana sert konusur ama catla catla demesi cok garip geldi :/ Allah yardimcin olsn canim benim
:S gücüm yok cok sey yazmak knusmak ıstıyormda bu ks de kı ınsanlar herseye muhalefet. gucum kalmıor gıtgıde
ordan cıkınca sana soracam ama ben dedi. ıplemedım
oyle ıste şu an mesela kapıyı ustumden kılıtledı evın kapısını ve dısarı cıktı ooof of dıyerek
kuzu tencerede sut var...
ben kendıme ayırıp buzluga koymustum bı bardak
Bu ne sacma sapan bir muhabbet allah yardim etsin o evden seninde saglam bir pskolojiyle cikman mumkun gozukmuyo.. yasin henuz genc iken kendi ayaklarn uzernde durabilmek icin caba sarfet derim hatta mumknse yirt kendni
seni çok seviyor bence eğer çok güzel bir kızsan senin dışarıya çıkmanı, başkalarıyla iletişim kurmanı istemiyor olabilir, annen seni kimseyle paylaşmak istemiyor galiba
ne alaka sütle?
bence başka bir şey var belki sen bunu bilmiyorsun ama süt alakasız bir durum psikolojide yön değiştirme adı verilen savunma mekanizmasını kullanmış olabilir. Yani sana olan herhangi bir kızgınlığı başka bir nesneye yükleyip ona tepki verme. Anlaşılması için bir örnek vereyim:Bir öğrencinin kendisine düşük not veren öğretmeninin arabasını çizmesi gibi
Cevap
33Cevap
Ben olsam babama anlatırdım olayları ya da annemle babam otururken anneme sorardım sen sabah neden benim çatlamam için sütü döktün falan diye baban öğrenip belki annenle konuşur annen sıkıntılııı :DDD Çözemedin olmadı gidiyom ben diyip çek git :DDD
nreye
Dışarı çıkamadım hiç diyorsun çık dışarı işte gel sonra bikaç saate eve :D annende neden gittin derse çatla diye dersin :DD
yapamam oyle bısey bes kurus param yok
O zaman tek yol babaa :D Babana söylüycen bir açıklık istiyorsan
çatla diye demiş bende çatlar diye diyor sandım. ya bazen böyle oluyorlar. bende sinir oluyorum bazen dediklerine ama sabretmen lazım. normalde aranız nasıl
evın neşesı sureklı anneyı babayı gıdıklayıp ugrasan fılan guldurcem ya cocukluk yapıorm ondan sonra ne bılıyım her ıslerını yaparım kendılerıde dıo herseyımıze yetısıosun dıe
belki şaka yapmıştır o zaman :)
üstümede yürüdü şaka deıldı şakaysa sut ortada yok bardak bos kendıde souk seyler asla ıcmıor
Enteresan bir olay.. Normalde sana davranışları nasıl ki?
ınanın tutup gırtlaklayasım geldı hanı o anne deılde ben anne o cocugum olsaydı tutar bı guzel sopalardım sütü nedemek catla dıye döktun o nasıl söz diye döver perısan ederdım cocugumu. cunku bu ck garıp bı hareket sebebsiz. saygısızlık bence
normalde her ısını bana gordurur
kendıde der herseyımıze bu kızımız yetısıyor dıye
Ama anlamadığım bir nokta var neden yaptı bunu? Yani sana normalde böyle ters mi davranır? Benim teşhisim şu ki hayır o sütü aslında dökmedi sana açıklayamayacağı bir şey oldu ve açıklamaktansa seni terslemeyi bile göze aldı
mumkun deıl... dokulse ınan dolabın ıcını bosaltır sılerdı ve en koseye koydum dökulemez. zaten en kosede oldugu ıcın dokulurse dolabı muhakkak bosaltması gerekır muhakkak.
Bende diyorum ki ne döktü ne de döküldü.. Çok daha başka bir şey oldu. Yoksa neden sana öyle yapsın ki bence sakladığı bir şey var yinede sen bilirsin inanmak sana kalmış.
cok garıpsın ha sakladıgı ne olck
Ben genelde hep farklı bir açıdan bakarım. Bu yüzden çok sıradışı şeylerde bile şaşırmadım asla çünkü zaten o olasılığı çoktan düşünmüştürüm..
yardımcı olacağım bu tarz vak'alar büroma sürekli geliyor. şimdi önce güzel bir kızmısın onu söyle bakalım
yani ben kendımı begenıorm cok ama annem en buyuk ablamızı begenır bızı pek begenmez.
hyr yok
okulla ugrasıom
hm tamam ıyıgunlr
Jelibon senin gbi erkek delisi olsam bende sıpp diye anlardim
sutu icmis ya da bisey icin kullanmıs olabilir. onu da seni kızdırmak icin soylemis olabilir. yoksa mantıklı bir acıklamasını bulamadım yani
sutu ıcme z konu ıcerısındede yazdm... soguk seylerı asla ıcmıor sut buzlukteydı asla ıcmez
bısey ıcın kullanması da saygısızlık neden? cunku ınan 6 lıtre daha sut var tencerede
anlam veremedim gercekten :/
Senin annen yine sana çatla demiş benimki bugün bıktım senden dedi. Her tartistigimizda ayni seyi söylüyor. Çok agirima gidiyor
merak etme ne bok oldun okuonda?
dıo mesela
vardıgın kapıdan geri dön ınsallah dıo mesela..
kocam benı gerı kapıya koysunn demek ıstıo yanı
yası kaç annenın. kacıncı cocuksun:S en kucukmu
aman ALLAHIM:(
bende en kucuk
hee bütün iş b ende
neresi ıyıyse
@Nikkiii dertlı deılkı
onun arabası var :P:P:P:P:P
gülesım geldı aglıodum gulsem burnumdan baloncuk cıkacaktı gulmedım bende. yoksa guzel espri yaptın:P
Çok acıdım şimdi sana ya yazık valla.
Biran önce evlenip o evden git. Sevgilin veye nişanlın var mı?
hyr. okulumla bas etmeye calısıyorum son yılım 22 yasımdayım
evet oturdugumuz sehrde okuom
amaan ben ne anlatıom sen ne dıon arkadaslarımı özledımde sankı bı araya gelırsem rahatlarmısım
bumu mesele sımdı
Var ya seninle evlenecek olan kişinin Allah yardımcısı olsun. Ne sen normalsin ne de annen normal. İkinizde kayışı sıyırmışsınız. Yazdıklarımı gözlerinle oku, üstünde oturduğun şeyle değil!!! Aşağıdaki yorumlarını okudum, annem beni çok sıkıyor demişsin. Bende sana derslerin başlarsa moralin biraz düzelir demek istedim. Ama sen iflah olmaz umutsuz bir vakasın, sana ne desek boş...
Haha kıyamam ya :D annenin ne yapmaya calıstıgını bende anlamadım sakin ol takma yeniden süt koy iç :D
hadı yaa zekıce saol
Kac yasindasin evlilik yasin gelmişse evlen derim :)
22
son sınıf ogrencısıyım
evlennce elın oglu sankı hıc uzmeyecek:(
sevgılım yok ztn
25-29 görunce ister istemez evlen dedim.. Bak bende evdeyim erkek olarak fazla disari cikmiyorum.. Üniversite bitti simdi ise baslicam seninde gelecege dair planlarin olsun.. O evde zaman gecmez..!
OKUL BITMEDEN bir halt yapamam planlarm yok deıl. kişisel gelısım programlarına katılmam gerek okudugum bölumle ılgılı :/
Olsun kafanda bisiler kurgula.. Bende şu an ailemin yanindayim psikolojim cötmus durumda bugun yataktan kafami kaldirmadim hatta yatarak yaziyorum.. Canini sıkma boyle seyler icin kafani baska seylere ver.! Anneni bosverdim kendini düşün
ısterdım kendı duzenımı kurmayı.
:((((
Bak bazi insanlar hayatta yanlizdir kimseleri yoktur. Güçlü olmaktan baska sansimiz yok uzme kendini ve tasalanma sabir et elbette dedigin olucak yeterki vaz gecme ümitsizliğe kapilma ozaman daha kötü olursun.. şu an kendo hayatimi anlatsam bebim derdim neymis derdin
saol
tsellı ıcın
O ne lan! Tartıştınız mı öncesinde kızacagı birsey oldu mu?
ah hyr...
Ilk defa mi böyle birşey yapiyor? Daha önce de sana karşı bu tarz davranislari oldu mu? Belki sen onu bir seyden dolayi sinirlendirmiişsindir¿
olsaydı anlatrdm emın ol
detayları atlamayı sevmem cunku
Yardımcı olmak isterdim ama aile işte bişey yapamıyosun bencese çok anlamsız annenin yaptığı belki başkasına sinirlenip sana yansımıştır pek olumsuz bakma bence
Gerçekten ilginç
Süt ziyan edilir mi hiç hemde taze süt yani marketten alınmış olsa neyse gerçi hiçbişeyin öyle ziyan edilmemesi lazım hele böyle saçma bir şey için. Ne demek çatla diye ya :D Bence annen kafada hafif bir arıza meydana gelmiş doktora görünün :D
ben duzgunce bısıy sordum doktora gıt bılmem ne deyıpte sende ayrı bı saygısızlık yapma sımdı. sıkıntımı paylasıorm burada
saygısızlık mı yaptın manyakmısın? :DF:SDF:SDG:SD:FS:DG:SDF:
fikir veriyoruz burada bide eksi vermiş sana verdiğim fikir haram olsun ! :DF:DF:SD:F:SD:
yaptım***
ayrıca bende düzgünce cevap verdim cevabımın neresinde bir düzgünsüzlük gördün ya :SDF:SDG:SD:FD:G:Sd:Fsd:g:SD:F
bir şeye sinirlenmiştir nazı sana geçiyodur ana o niye takıyorsun alt tarafı bir süt canın sagolsun annem diyip sarılaydın ya :) belki kendince şaka yapmıştır.
Menopoz à girio olabilir
canımm
60 yasında
44 te gırmış...
annenle araniz normalde nasil?
dedıgım gıbı her ısını goren sreklı neselendırmeye calısan bana sunu sunu yap orayı burayı temızle ocaga bı yemek koyarmısın kızım
hayır dısarı cıkamazsın kocamı bulcan hayırdır
dıyebıldıgı tek evladıyım... ve 3 aydır tatıl bak daha cıkmadm dısarı
Haydaaaa yarıldım yalnız annenin değişik bir espiri anlayışı var :D
defolabılırsın sımdı
Yoo ne defolucam.. Saygısızlık yapmadım asıl senin yaptığın saygısızlık.. Sen defolabilirsin şimdi lanet olası pislik :D -1 i haketmem lazım di mi :D
evlatlık olduğuna dair şüphelerin varsa tek saç teli ile halledebilirsin
Senden sıkılmış, evlenip gidesin diye kıllık yapıyor.
Yorum yok süt, anne, catla kapı çarpma odana kilitlenme :))
Bak hele ya memlekette neler oluyoor. s cok garip bencede
ne menopozu kızım annen azmıs rahatlaması lazım. bu arada sende normal degılsın haberın olsun. nsıl bır aıle hayatınız var kızım sızın :) millet birbiriyle ugrasıyor.
senın annenle karıstırma herkesı
sen once kendı ananı adamların altından topla sonra gel yorum yapp
sende kımbılır hangı yattıgı adamdansın:D:D:D babana yutturuodur senın cocugun dıe
en azından anneni seviyorsun laf ettirmediğine göre bir gelişme var. merak etme zamanla düzelir aranız onemli olan aranızdaki sevgi azalmasın. bu arada agzın çok bis biraz düzelt şu agzını çirkef bir kız olma hemen.
costun kızım sen. sen bir psikologa falan git. tanıdıgın yoksa arkadasım var numarasını verebilirim randevu falan alırsın. gidişatın iyi değil.
Cok abartma sende olayi ama daha once annenin sana karsi oyle dengesizlikleri olmus muydu
he abartmam olur.
Haklısın nurum98 :))
Annende benim gibi gıcık :) gıcıklık olsun diye yapmış
Annenin canı sıkılmış kafana takma bence;)
:(((( tamam :(
Günüdür kadının bırak kendi haline.
60 yasında
Sen tipik ergen genç kız hallerinde annende muhtemelen menopoz evresinde
hahahahahahaha senı tıpık fahıse cocugu
başka bir sıkıntı var bize anlatmadıgın
yokkkı dırek boyle olay
o yuzden sok gecırdık ıste
sakin kafayla bir konuş
annemlemı? neden
ıkıde bı catla dıye dıor
Annen menapoza girmiş olmasın
60 yasnda
Belkide dedikodu yapılmıştır annene senin hakkında, annene ters davranma tatlılıkla cilve yaparak sütü neden döktüğünü öğrenmeye çalış
mumkun deıl evden cıkmıom oda evden cıkmıo kmseden bısey duyamaz duyulcak ıslerde yapmadm sevgılım dahı yok derslerımde ıyı?
yeterlımı arkadasm
Belkide annenin bir problemi vardır, yinede dediğim gibi sevecen cilveli yaklaşıp ağzını aramalısın, mesela ona sarılıp kim sinirlendirmiş canım annemi, bir tanem canım annem deyip öpüp gıdıklayabilirsin, belkide babanla problem yaşıyorlar
yok ya babamla yuruyusten geldıler gayet ıyılerdı
Konunun süt değil annenin sana karşı olan davranışı olduğunu anlamamışlar
mıllet mal zaten
nerde gerzek var buraya dolusmus.
arada bıkac akıllı varız boyle ıste bırbırlerımızın sıkıntılarını anlamaya terapı yapmaya calısan
Boşver herkes kafasına göre takılıyor, sıkma canını☺️
tamam :S yasınız kac bu arada
39 amca oldum😜
iyide bnde olsam o sütü çıkarırdım yani sıcak süt buzluğa konmaz. şımarıklık yapmışsın. balkona koysaydın hemen soğurdu
ya çatl diye alaymı ediyo. n yanış anladım galiba çalar diye okudum
sıcak mıcak deıl bı yuru gıt ya ılık sutu sogusun ıyıce dıye koyduk
çatla işte anlamındamı dedi? bn onu çatlar diye anladım
Belki canı çekmiştir içmiştir bir bardak daha koysaydın dolaba
anlatamıorum galıba annem asla soguk sut ıcmeyen bırı
dıye yazdım okumadınmı:/
@mosfet uzun zamandır vermedıler galıba sana bunalımda gıbı bı halın var:D
Türkçe karakter kullanmadan yazanlara uyuz oluyorum
defolablrsın sımdı
özele gelirmisin
Neden
dertleşiriz diye bende aynı durumdayım
Kimligimi gozuksun istemyrm
Bana güvenebilirsin hiçbirşey gözükmücek
harbiden amaç ne
böyle sıkışmıs gıbıyım sankı hanı catla dıye deyınce ınanırmısın bılmem saskınlıklar gecırdım bı oturdum kaldım ayaktaydım kanepeye gectm efendım? demısım bıan. beynım kafam sıkıştı adeta.
:////////////////////////// ne deymkı saol dınledn okkudun uzunca bıseyı. saol
Saygi göster abartmana gerek yok
Seni istemiyor biraz cahil olduğu için abuk sabuk hareket ler yapıyor
ıstemedıgını bılıorm ama şu an kendı duzenımı kuramam okulum var ıs bulmak mezun olmadan kolay deıl mezun oluncada kolay deıl koca bulmakta kolay deıl kocada ıstemıom zatende
Ailesi sorunlu insanlar hiç bir zaman sistem kuramazlar onlarla uğraşırken ömrü geçer çevremde çok örnek var
evde kalcan dıosn yanı
ısın gucunde olmuycak fılan
ev hanımı molcan suruncen?
Ailen sana destek değil köstek oluyorsa işin zor kafanı ne okula ne işe verebilirsin istediğin başarıyı yskaliyamassin
Sakin ol boşver takma kafaya
kaynatılmş sıcak bişi dolaba konur mu dolabı patlatrsın bundan çıkarmştr dicem ama neden dökmüş onu anlamadım :)
ılıdı koydum
annen bilir ona sor ne kullanıosa ondandr
terbıyeyı sız ogrenınde bı :D
bu neyin kafası l*n :D
Annen hasta bence o nasıl hareketler öyle
anlamsız..
bencede gizli:(
Fail vol 1
Bencede garip sorsaydin niye yaptin diye
dıoz ya okumadınmı nıe yaptın dedıkce verdıgı cevabı yazdm ıste?
Saygi gosterirsen, saygi gorursun...
ben nabayım algılamıosun galıba?
her ısını gordugu tek evadıyım
la dısarı cıkma dıo 3 aydır okul tatıl ve ben hayır c ıkcam demedım?
yemeklerını de yapıom
hanı saygısızlık nerde sımdı?
yorumlarını okudum... herkese bir atar bir atar maşallah :) annene de böyleysen yanmış kadıncağız
Kadın şizofren
sıcak süt öylece dolaba koyulmaz ki:)
arkadasım bı gıt ısıne ılıdı koyduk buzlansın dıye
gozlerımden yaslar süzülüo babama söylesemmı aksam bılemıorm
ay 60 yasında menopozumu kaldı 40 ında girdi menopoza
mumkunatı yok ustumede yurudu tamamen okudunsa anlamıs olman lazm:S
şu an evden cektı gıttı tam şu an kapı kapandı
22 yasım
olur saol
Himm zor isler
Belki içmistir
namazlı
alkolu bılmeyecek bı ınsan ve evımıze yakın alkol satan yer 1 saat uzaklıkta ok
yoo gayet bırlesıkler
Ne anlattin acaba
dıorumkı annenide görmüşler senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar