Üniversite 2. sınıfım ve hiç samimi arkadaşım yok kimse benimle arkadaş olmuyor konuşmuyor neden?

Kimse benimle konuşmuyor
Üniversite 2. sınıfım ve hiç samimi arkadaşım yok kimse benimle arkadaş olmuyor konuşmuyor neden?
Cevapla