Uzun oldu istemeyen okumasin. Yurt dışında yaşayan bekar bi kiz kardeşim var. Ne anne babasına saygılı nede ablalarina. Bize en son geldiğinde hic bizi ozledigi icin gelmiş gibi değildi.
Resmen burada sıkılıyorum ve mecbur olduğum için geliyorum diye konuştu. Ağzından kacirdi desem daha sonra bunu onun yuzune vurdugumda bile yorumsuz kaldı. Hic oyle demek istemedim bile demedi. Birde cok gecimsiz ve insanı hor goren ve başka zaman hic hal hatir sormayan bi insan. Ailem ve diğer kiz kardeşim ilcede oturuyorlar. Oraya gitmek istemiyor. Benim oturdugum şehirde havaalani var ve tatil beldesinden tatil beldesine gecerken valizinden kiyafet almaya gelip yine defolup gidiyor. O evimizdeyken icim hep huzursuz yine tavır yapacak saygisiz konisacak ve bende karşı reaksiyon vericem istem dışı sonrada ev sahibi olarak suclu olucam annemlerin gözünde özellikle. Ben 43 yaşında kadınım. Bir çocuğum var ve bosandim
Kucuk çocuk değilim ama iste annem de çok gecimsiz o yuzden istemiyorsun kardeşini diyip sucluyor diye cok stres yapıyorum. Zaten hayatta zorluklar yaşamıs bi kadınım. Yalnızız oglumla. Pskolojik olarak çok yipranmis biriyim. Birde aile gibi kardes gibi olmayan insanların çıkar odaklı beklentileri ile uğraşmak istemiyorum. Ustelik simdi biz yilbasinda annemlerin yurtdisinda ki evine gidecektik oğlum istedi diye. Kardeşim annemlerin evinde kaliyor. Bize ben Şu an uygun değilim dedi resmen. Baska zaman gelin diyor. Bende kışın ne yapicaz orada yilbasi doneminde gelmek istiyoruz dedim. Bastan bi sey demedi. Gitmemize 10 gun kala gelmeyin bana uymuyor diyor. Sonea gelin dedi. Niye uymadigida belli degil.
Koronadan dolayi bir yıldır görüşmedik
Türkiye ye gelince bana ugrayamadi. Sende beni kabul etmedin diyor. Bir Korona diye ölüm kalim durumunda kimseylecgorusmedim. Iki onun gibi bana davrandigi gibi davranmiyorum ben ona hic bir zaman. Ucte orası annemlerin evi. Covid ten dolayi kabul etmemek benim hakli sebebimdi. O tatile geldimi o bar senin bu bar benim gezen biri. Biz ne tatile gittik korkudan ve kimseyle zaten görüşmedik. Şimdi aşı vurulduk daha rahatladik ama artık bende onu kabul etmicem koronadan bagimsiz olarak. Ama o ben Şu an uygun değilim sonra gelin dedim direk annemlere. Sanki okul tatili hep var gibi. Hep baskı altında buyudugum icin su 43 yaşımda bile annemin hışmından korkuyorum. Bana bir iki fikir teselli yazarsanız rahatlarim diye düşünüyorum.
Resmen burada sıkılıyorum ve mecbur olduğum için geliyorum diye konuştu. Ağzından kacirdi desem daha sonra bunu onun yuzune vurdugumda bile yorumsuz kaldı. Hic oyle demek istemedim bile demedi. Birde cok gecimsiz ve insanı hor goren ve başka zaman hic hal hatir sormayan bi insan. Ailem ve diğer kiz kardeşim ilcede oturuyorlar. Oraya gitmek istemiyor. Benim oturdugum şehirde havaalani var ve tatil beldesinden tatil beldesine gecerken valizinden kiyafet almaya gelip yine defolup gidiyor. O evimizdeyken icim hep huzursuz yine tavır yapacak saygisiz konisacak ve bende karşı reaksiyon vericem istem dışı sonrada ev sahibi olarak suclu olucam annemlerin gözünde özellikle. Ben 43 yaşında kadınım. Bir çocuğum var ve bosandim
Kucuk çocuk değilim ama iste annem de çok gecimsiz o yuzden istemiyorsun kardeşini diyip sucluyor diye cok stres yapıyorum. Zaten hayatta zorluklar yaşamıs bi kadınım. Yalnızız oglumla. Pskolojik olarak çok yipranmis biriyim. Birde aile gibi kardes gibi olmayan insanların çıkar odaklı beklentileri ile uğraşmak istemiyorum. Ustelik simdi biz yilbasinda annemlerin yurtdisinda ki evine gidecektik oğlum istedi diye. Kardeşim annemlerin evinde kaliyor. Bize ben Şu an uygun değilim dedi resmen. Baska zaman gelin diyor. Bende kışın ne yapicaz orada yilbasi doneminde gelmek istiyoruz dedim. Bastan bi sey demedi. Gitmemize 10 gun kala gelmeyin bana uymuyor diyor. Sonea gelin dedi. Niye uymadigida belli degil.
Koronadan dolayi bir yıldır görüşmedik
Türkiye ye gelince bana ugrayamadi. Sende beni kabul etmedin diyor. Bir Korona diye ölüm kalim durumunda kimseylecgorusmedim. Iki onun gibi bana davrandigi gibi davranmiyorum ben ona hic bir zaman. Ucte orası annemlerin evi. Covid ten dolayi kabul etmemek benim hakli sebebimdi. O tatile geldimi o bar senin bu bar benim gezen biri. Biz ne tatile gittik korkudan ve kimseyle zaten görüşmedik. Şimdi aşı vurulduk daha rahatladik ama artık bende onu kabul etmicem koronadan bagimsiz olarak. Ama o ben Şu an uygun değilim sonra gelin dedim direk annemlere. Sanki okul tatili hep var gibi. Hep baskı altında buyudugum icin su 43 yaşımda bile annemin hışmından korkuyorum. Bana bir iki fikir teselli yazarsanız rahatlarim diye düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer