Geçen sene bir ay canlı dersiniz vardı o sırada herkes kaynaştı, sonra uzaktan eğitime geçtik.
Bu sene ikinci senem sınıfta yapayalnızım, ne yapmalıyım okulu da bırakamıyorum
Bu sene ikinci senem sınıfta yapayalnızım, ne yapmalıyım okulu da bırakamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ortamlara gir tanış diğerleriyle uzak durma
Sorun şu ki ortamlara girsem bile diğerleri kadar değerli olamıyorum, kimsenin önceliği değilim yani
Neden birilerinin önceliği olmak istiyorsun seni seven olduğun gibi sevsin takma bence o kadar bu yüzden yalnız olursun
Neden istemeyeyim ki? Düşünsene herkesin kendi çevresi var ve seninle sadece ara sıra canı isterse selam veriyor veya konuşuyor. Kendimi kötü hissediyorum
Sen öyle ol canın isterse konuş bir kişi bile yok mu yakın
Hayır yok maalesef
Hangi üniversite
Yurt dışındayım
Tanışma partileri falan oluyor bizim okulda belki orada da vardır orada ortam yapabilirsin diyicektim
Partiler oluyor ama yalnız olduğum için hiç gitmedim
Gitsenee orada tanışırsın birileriyle güzel ortamın olur belki istediğin gibi birini bulursun
İyi de benim amacım sınıfımdan birisiyle arkadaş olmak ve bir de tek gitmeye cesaretim yok maalesef
Sosyal medyadan yaz birilerine belki samimiyet kurarsın elimden geldiğince yardım etmek istiyorum sana çok kötü bir his bende yaşadım ama aştım daha sosyal olup ortamımı ben kuruyorum
Sorma ya gerçekten berbat bir his hergün bırakmayı düşünüp bırakamıyorum ve geçen sene pasif kaldığıma o kadar pişmanım ki
Bence kendini şu an geri çekme iş işten geçmiş şu ana bak üzme kendini çözüm üretmeye bak ❤️❤️
Çok teşekkür ederim yardım etmeye çalıştın💖💖
Rica ederim ❤️🔥❤️🔥
Senin yalniz gibi olan yok mu
Aslında sınıfa yeni birisi geldi galiba ama onun haricinde yok
daha yazmamım gereği var mı peki ne yapman gerektigini biliyosun
Biliyorum ama işe yarayacak mı ki sence nasıl yakınlaşmalıyım
hee bak orasini bilemem gavur meleketinde yasiyon sonucta benden dhaa iyi bilirsin oranin insanini turkiyede olsan haci napion nasilsin nerelisin vs sarmas dolas hemen kaynarsin ama orada bunu yapsan daaam wat da der yani heralde
Evet ya türkçe bilen birisi olsa aslında türkçe konuşurken daha rahat oluyorum ve bildiğim bir çok şey var dizi olsun kültür olsun ama işte
merak ettim hangi ülkede yaşiyosun
Söylememeyi tercih ederim
ладно ты знаешь :) ну по моему из россия
Anlamadım
peki, Allah karşına hayırlı güzel arkadaşlar çıkarsın inşallah gönlünde ferah olsun :)
Amin Allah razı olsun
âmin ecmain
önlisansmı
Lisans