Tek başıma üniversite topluluk buluşmasına gideceğim. Tavsiyeleriniz var mı?

Daha önce buraya soru sormuştum. Üniversitedeydim ama hiç arkadaşım yoktu. Yalnız hissediyordum. Sizde bana topluluklara girmemi önermiştiniz. Dediğinizi yaptım ve bir topluluğa girdim. İlk görüşme günlerini kaçırdım dersim ile çakıştı çünkü. Neyse bu hafta 1 saatlik kitap okuma günü yapacaklarmış. Bende gitmeye karar verdim ama tek gideceğim ordaki kimseyi tanımıyorum. Ordaki kişiler ise çoğunlukla birbirini tanıyor olacak belkide. Ve bu beni çok geriyor. Tavsiyeniz var mı? Nelere dikkat etmeliyim? Nasıl daha rahat hissederim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Tek başıma üniversite topluluk buluşmasına gideceğim. Tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla