Mide bulantım çoktu test yapmamıştım. O sırada büyük bir tartışma yaşadık anlık ağzımdan kaçıverdi :( Şimdi çok mutlu ben nasıl hamile olmadığımı söyleyeceğim?
Eşime hamileyim diye yalan söyledim. Durumu nasıl açıklayacağım?
Bir kaç gün sonra test yap, bu sefer eşine koşarak bu neden yanlış gösterdi diye sor. Dinle beni bir kaç tane daha yaptır olmazsa kan test ver. İki test yaptım emin olmak için ikisininde de pozitif olduğunu dile getir sonra ağlamaklı ol, duygu sömürüsü işte anlayacağın. Eşine yumuşak davran bu ol azsa tekrar deneriz canım gibi yıltıklan.
Ama aklın varsa her tartışmada bi yalana başvurma başın fena yanar bak.
Olabilir. Hatta yalan bile denmeyebilir buna. Bircok kadin belirtiler sonucu hamile miyim diye dusunceye kapılıyor. Sende dersin hamilelik belirtileri vardı. Sende uzerime gelince kesin olarak hamile oldugumu bilmesem bile o sinirle dedim. Ama özür dilerim test yapmamıştım, simdi test yaptim ama hamile degilmisim dersin
Merhaba, aynen burada yazdığın gibi, belirtilerin olduğunu, bunun seni yanılttıgini ve bu yüzden tam emin olmadan hamile olduğunu söylediğini, ancak test sonrası negatif olduğunu öğrendiğini söyleyebilirsin,
Sorun cevabını siz yazmışsınız test yapmadan hamile olduğunuzu söylemişsiniz doktora gittiğinizi yanlış test yaptırdınız hamile olmadığınızı söyleyin insan hata yapabilir hassas bir konu sizinki.
Yalancı gebelik diye bişey var. Belirtiler vardı ama hamile degilmisim de. Günüm geldi ben de şaşırdım vs. Ama biseyler söyle mutlaka. Devam ettirdikce daha kötü olur
Sorun cevabını siz yazmışsınız test yapmadan hamile olduğunuzu söylemişsiniz doktora gittiğinizi yanlış test yaptırdınız hamile olmadığınızı söyleyin insan hata yapabilir hassas bir konu sizinki.
Yalan soylemek istedikten sonra yalan cok gidersin doktora ultrasyon cektirirsin hamile olmadıgını orada ogrenir sonucta evde yaptıgın hamile testleri yuzde yuz dogru cıkmıyor dersin ama yine de dogruyu soyle derim
Yavas yavas de süpheleniyorum kendimden de bence bu hamilelik degil sanki bi rahatsizligin var falan de. Onada inandir bunu birden söylersen cok üzülür
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Adam boşansa yeridir yalanın affı olmaz büyük küçük
Hamileymiş gibi semptomlar görünüyor , şöyle anlatayım , döllenmiş yumurta rahim içinde olursa hamilelik oluyor fakat , rahim dışında ise dış gebelik oluyor vücut kendini hamile ssnıyor çoğu kadında görülebilecek bir şey
Daha başka insanlar ile tanışmış olabilir hayatına girip çıkan insanlar olabilir , insanın huyu değişir hayata karşı bakış açısı değişir , belki sen sevdiğinde çok iyi biriydi sonradan bozuldu , iletişim olmayınca o sevdiğin kişinin aynı karakterde olup olmadığını bilemezsin
Kaset testlerde yanılma oayı yüksek kan testi ver zaten negatif çıkacak testin azizliğine uğradım dersin ama kötü bir durum baş sıkışınca söylenilecek bi yalan değil maalesef
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kan testi yaptırdım yanıldım de idrar testleri doğru sonuç vermiyor zatenn