Allahın adaletine inanıyor musunuz?

İlahi adalet yok adalet dünya ve ahirette yok bence
Güncellemeler
+1 yıl
Bazı insanları görüp şükür edelim diye yaratması da adaletsizlik değil mi? Niye birisine üzülüp acıyıp şükür ettiriyor herkes eşit olsa iyi kötü ayırt edilse daha mantıklı değil mi artı kadınlar neden başını kapatmak zorunda da erkekler değil erkekler nefsine sahip olamıyor diye islam da kadınlara oranı buranı kapat demesi de adaletsiz.
Allahın adaletine inanıyor musunuz?
Cevapla