Merhaba! Öyle tuhaf insanlar var ki resmen sizin özel hayatınızla ilgili ağzınızdan laf almaya çalışırlar. Ne meraklılar ya bilsen ne bilmesen ne gıcık oluyorum. O insanlara ağzımı açıp gözümü yummak istiyorum ama bir yanımda bırak konuşmaya değmez bunlar için diyor. Hem içimden bir sürü şey söylemek geliyor hem de sonsuza kadar susmak istiyorum. Sen hangisini yapardın?
Hem içimden bir sürü şey söylemek geliyor, hem de sonsuza kadar susmak istiyorum. Sen hangisini yapardın?
Genelde konusuna göre değişir bende her şey. Eger haksızlık varsa o an konuşurum ve kimse susturamaz. Bugün yine yemekte şirkette müdür varken öyle bir konuştum ki herkes buz kesti. 😁 Ne kadar asi olduğum bilinir ama kimse ses çıkarmadı. Sadece bazı kişiler, Allah razı olsun dedi. Bazen de her şeyi konuşursun ama anlamazlar ve susmayı tercih edersin. Ne olursa olsun yine susarsın. Çünkü sar başa artık insani duygusal olarak gördüğü gibi fiziksel etki de yapar. Son olarak ta her şey herkesle konuşulmaz. Çünkü bazı şeyler zaaflar olabilir. Sen anlatınca bir gün sana karşı kullanılabilir. Her şeyi söylemek her konuda iyi değildir.
Söz gümüşse sükut olan en güzelidir🏅🥇🎖️🤫🤐 Bir Veli diyor ki, bizim sükutumuzdan anlamayan, sarf edeceğimiz sözlerden hiç bir şey anlamaz🌹
Bu yüzdendir ki bazen de yalnız iken doğayı gözler ile sükut edip dinlemek insanı bi okadar dinlendirir de dilleri susturur, sükutta mutluluğu buldurur💐🌹🌼
Sonsuza kadar susmak insana zarar verir. Konuşmamak kendine yaptığın en büyük kötülüklerden bir tanesi haklı olduğunu bildiğin halde konuşmamayı tercih edersen insanlar "bu haklı olduğu için susuyor" demez "haksız ki söyleyecek bir şeyi olmadığı için susuyor" der. İçinde kalacağına dilinden sözcükler dökülsün
Bu seni ilgilendirmez de geç. Böyle yılışık tiplerin cevrende olmasina gerek yok ki sert yapmazsan devam ederler. Şahsen boyle yapıyorum ve kafam rahat
Uzuun bi zaman çekildim kabuğuma, yeni yeni buralardayım. Parmakların pasını alayım gene hafiften dedim, yokluğumu dostane hissetmeniz güzel, güzel insan, saygılarımla🌼💐🌹😊