Duygularınızı sessize alabilseydiniz, hangilerini kapatırdınız?

Selam canlar,

Öfke haricinde diğer bütün duygularım sessize alınmış gibi. Halimden memnunum ama bunun dezavantajları da var. Kontrol edebiliyor olsaydım geri açmazdım, zaten açılır mı bilmiyorum.. 😂

Siz kontrol edebilseydiniz, hangilerini sessize alırdınız?

Duygularınızı sessize alabilseydiniz, hangilerini kapatırdınız?
Duygularınızı sessize alabilseydiniz, hangilerini kapatırdınız?
Cevapla