Epilepsi hastaları benimle aynı kaderi yaşıyor mu?

Merhaba ben 26 senedir Dirençli Epilepsi hastası engelli bir kadınım. Hayatıma asla engel değil bu hastalık. Ailemle dışarı çıkıyorum her şey izinli işim yok arkadaşım yok hayatım sanal.. hayallerim var başaramıyor. Diğer insanlar gibi tek olmak özgür olmak istiyorum. Sevgilim olduğu zamanlarda bile yanlız da değildim. Aklınıza ne gelirse.. Neyse doktorlar bile sağlığı için tek bir yere gidip gelmeli dedi dinleyen yok. İş istiyorum dinleyen yok. Psikolojim 10 senedir bozuk. Beni anlayan benim gibi yaşayan biri yorum atsın dertleşmek istiyorum.
Epilepsi hastaları benimle aynı kaderi yaşıyor mu?
Cevapla