Acıya herkes uzulebılır hatta uzulme numarası yapıp yannda olabılır. Ama dostunun mutlulugunda sende mutlu oluyosan gercek dostsundur. Icınde fesatlık yoktur. Sadece onun mutlulugunu paylasamak ıstersın
Kiskanclik degil ama ne bileyim sanki en yukarida ben olayimda ondan sonra ne olursa olsun gibi hissediyom sadece bir defa tam manasiyla sevinmistim oda kankam sevdigine kavustugundaydi belkide kotu biriyiz biz bro ondandir
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > "Dostun acısına üzülebilirsin bu kolay:ama dostun başarısına sevinebilmek sağlam bir karakter gerektirir." burada ne demek istiyor? Yaşayan var mı?
En İyi Cevaplar