Yaşadığım şehirde kimseyi tanımıyorum, ne yapmalıyım?

Dışarı çıkınca tanıdık 1 kişi bile yok.

Konum:kayseri
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten delirmek üzereyim çooook sıkıldım
Yaşadığım şehirde kimseyi tanımıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla