Daha karşı tarafı tanımadan parayla hava atmak saçmalık değil mi?

Abi bu sitede takılıyoruz diye ne olmalı yani, ben zengin bir kızım, ailem zengin yani. Ama bunu bağır çağır anlatmıyorum tabi ki. Adamla konuşuyoruz. Hemen para mara konuşuyor. Beni tavlıycak sözde. Ulan ben senden 7 kat zenginim kapa ağzını artık😂 ben saçma buluyorum çünkü beni tanımıyorsun ki. Ya da bazıları şey diyor, işte bizim gibiler anlamaz anca zenginler anlar falan. Abi ben neyim nerden biliyorsun ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Daha karşı tarafı tanımadan parayla hava atmak saçmalık değil mi?
Cevapla