Kayınvalidem: "Her gece dışardasın çocuklu kadınsın sen biraz edepli ol!" Dedi. Sizce haklı mı?

2 yıllık evliyim 4 aylık kızım var. Kayınvalidemin abarttigi gibi bir durum yok aslında bir kaç gece üst üste arkadaşlarımla dışarı çıktık eğlenmeye annem ve eşimin annesi baktı kızıma. eşim 1 haftalığına iş toplantısına gitti. Neymiş iyi bir anne değilmişim ben falan filan saçma sapan abartıyor durumu soyleyecekmis oğluna söyle dedim bende sinir oldum ya haksız mıyım?
Kayınvalidem: "Her gece dışardasın çocuklu kadınsın sen biraz edepli ol!" Dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla