Hayır, Türkiye'de yaşamaktan zerre kadar memnun değilim. Bunu asıl sebebi ekonomi değil. Yaşamak zorunda kaldığımız cahil güruh. Bunların kökü kazınmadığı sürece hiç bir zamanda yaşanacak bir ülke olmayacak burası. Elimde olsa kesinlikle daha medeni ve insanların daha akıllı, görgülü bilgili olduğu bir ülkede yaşamak isterdim.
Düzelmez. Düzelebilmesi için önce modernist safsatalarla kirlenmemiş eğitimciler yetiştirmek ve doğan her çocuğu onlara teslim edip kirletilmemiş nesiller yetiştirebilirsek önümüzdeki 40 yıl içerisinde bir şeyler düzelmeye başlayabilir...
Memnun değilim pek ben çünkü haksızlıklar var gelir adaletsizliği var işsizlik var iş bulamıyorum. Duzelmesi gereken o kadar şey var ki hangisini saycam.
Bence düzelmesi şöyle olur muhalefet iktidarı devirmek için harcayacağı enerjiyi hizmete harcayacak ki iktidarı alsınlar yoksa çok zor bu çalışmayla Chp ülkenin başına gelemez.
Hem memnunum hem de değilim açıkçası, çünkü kültürümüz güzel ama ekonomik zorluklar can sıkıyor. Yine de doğup büyüdüğüm toprakları özlerim başka yerde.