LGBT'lere neden hemen ateist muamelesi yapılıyor?

Şuana kadar hiçbir ilişkim olmadı ve Allah'a tüm kalbimle inanıyorum. Bu yüzden böyle bir hata yapmak istemiyorum. Kuran'da LGBT hakkında yazanların da eşcinsel duyguları cezalandırmadığını düşünüyorum. Sonuçta eşcinsel duygular bir seçim değil. Ki insanlık tarihi boyunca da eşcinseller hep var olmuşlar. Dolayısıyla bu duyguların hiçbir günahı yok ama bu duyguları eyleme dönüştürmek büyük günah. Yani demek istiyorum ki her kadınsı davranan eşcinselle dalga geçip, ezikleyenler asıl günahkarlar. Asıl lanetlenenler bunlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
LGBT'lere neden hemen ateist muamelesi yapılıyor?
Cevapla