Erken yasta evlilik iyidir, ama ben nasil evlencem veya evlenmem gerektigini dile getircem?

Daha 18 yasindayim ve maalesef arada bir aklima ve vucuduma hakim olamiyorum. Tövbe ediyorum ve namazda baslicam ama ne kadar sure kendime hakim olabilirim bilmiyom, evlenmemede 4-7 sene var daha, napcam?
Erken yasta evlilik iyidir, ama ben nasil evlencem veya evlenmem gerektigini dile getircem?
Cevapla