Ablam anneme vurdu ve bana 0r0$pu dedi diye dövdüm?

Ablamın psikolojik sorunları var, sürekşi anneme saldırıyor ve ben ne zaman derse girsem evde kavga çıkartıp motivasyonumu bozuyor. Sınava hazırlanıyorum ve sinirimi bozuyor. O da kpssye hazırlanıyor, gittim dedim ki sen de ders çalışırken aynısını yapacağım geldi saldırdı bana sonra ben karşılık verince sinir krizi geçirip test kitaplarını her şeyini yırttı yere attı sonra bana senden çıksın, sınavı kazanama dedi. Ben de fen lisesindeyi akademik başarım çok iyi, hedefim 2k ve tıp. Çok zoruma gitti bu dediği. Ama arkamı dönüp gitmeue kalktım umrumda olmadı bu sefer saçıma yapıştı bi şekilde kurtulup odama geçtim. Sonra ben odama geçince anneme kitapla vurdu kadın ağlıyordu, ağladığını duyunca bende şarteller attı. Gittim ayırdım annemden bana 0ro$pu dedi, yav$ak dedi. Sonra tekrar saldırdı boynumu çizdi tekme atmaya kalktı. Ben de kafasına yumruk attım, tırnaklarım uzun diye kollarını çizdim ve ben de tekme attım. Sonra ağlayarak çıktı dışarı. Ayağındaki çoraptan, üstündeki sweate, kullandığı test kitabından, kalemler ve defterlere kadar bana ait ve bana artistleniyor. Anlatmaya ihtiyacım vardı buraya anlattım.
Ablam anneme vurdu ve bana 0r0$pu dedi diye dövdüm?
Cevapla