Boşanma evresinde çirkefleşen kadın gördünüz mü hiç?

Dört yıllık evlilik ve iki tane çocuk var ortada. Ne şiddet ne darp ne hakaret ne de maddi sıkıntı var. Aile baskıları ve cinsel problemleri yüzünden evliliği bitirmek istedim. Anlaşmalı boşanma teklif ettim ama şartlarım şöyleydi. Kendisine bir ev bırakacağım, tüm borçları ben üstleneceğim ve çocukların masraflarını karşılayacağım. Ama ona yetmedi, sanki sorunlu benmişim gibi bir de nafaka istedi. Hayır dedim. Tamam o zaman çekişmeli dava açarız dedim. Bir ertesi gün karakola gidip ailemi ve beni tehdit ediyor, hayatımızdan endişe ediyoruz, çocuklarımı öldürecek diye korkuyorum diye yaklaşık 20 satırlık bir suç duyurusunda bulunmuş. Ancak elinde kanıt ya da tanık yok. Çünkü öyle bir olay yok. Amacı, evden uzaklaştırma kararı çıkartmak ve bir şekilde haklı çıkmaya çalışmak. Sonucunda tazminat davası açma hakkı kazanacağını sanarak böyle saçma işleri girdi… Çevrenizde boşanma aşamasında bundan daha beter çirkefleşenleri gördüyseniz paylaşır mısınız
Güncellemeler
+1 yıl
Kafam çok güzel be
Boşanma evresinde çirkefleşen kadın gördünüz mü hiç?
Cevapla