Dört yıllık evlilik ve iki tane çocuk var ortada. Ne şiddet ne darp ne hakaret ne de maddi sıkıntı var. Aile baskıları ve cinsel problemleri yüzünden evliliği bitirmek istedim. Anlaşmalı boşanma teklif ettim ama şartlarım şöyleydi. Kendisine bir ev bırakacağım, tüm borçları ben üstleneceğim ve çocukların masraflarını karşılayacağım. Ama ona yetmedi, sanki sorunlu benmişim gibi bir de nafaka istedi. Hayır dedim. Tamam o zaman çekişmeli dava açarız dedim. Bir ertesi gün karakola gidip ailemi ve beni tehdit ediyor, hayatımızdan endişe ediyoruz, çocuklarımı öldürecek diye korkuyorum diye yaklaşık 20 satırlık bir suç duyurusunda bulunmuş. Ancak elinde kanıt ya da tanık yok. Çünkü öyle bir olay yok. Amacı, evden uzaklaştırma kararı çıkartmak ve bir şekilde haklı çıkmaya çalışmak. Sonucunda tazminat davası açma hakkı kazanacağını sanarak böyle saçma işleri girdi… Çevrenizde boşanma aşamasında bundan daha beter çirkefleşenleri gördüyseniz paylaşır mısınız
Güncellemeler
+1 yıl
Kafam çok güzel be
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer