Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Canınız sıkkın olduğunda rahatlıkla arayabileceğiniz ya da yazabileceğiniz birisi var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben canım sıkkın olduğu zaman yalnız kalmak istiyorum kimseyi derdime boğmak istemem bu benim moralimi daha çok bozuyor.
Hmm
Hmm ya
🐣🐣🐣
😄
Neyyyy😄😄😄
Güldüm ya :D
Ayyy gülmek ne kadar yakışıyor 😀
Teşekkürler 😄
😒😒
@Etipufflezzetli Hahahahha :D :D
Ben gülmüyorum
@Etipufflezzetli Güldürürüm ben
teşekkür.
Var yani arasam yazsam benle dertleşcek dostlarim var ama çok canım sıkkın olduğunda yazmam ben ya konuşasım gelmiyor.
Var öyle birileri fakat çok insanlarla konuşmam öyle anlarda. Yalnız kalmak çok daha rahatlatıcı geliyor.
Tek başıma gidiyorum karşıyaka'ya vapurla canim sıkıldığında martılara simit atiyorum iyi geliyor bana
Rahatsız edeceğimi düşündüğüm için rahatlıkla yok efendim..
benim canım sıkkınken
kimseyle konuşmam ya içime kapanırım genelde..
Aramak yazmak gibi huyum yoktur
Gelip KS de boş yaparım
Ya o kişiyle aramız limoniyse?
İstediği kadar limoni olsun bence hep aklındasndir o kişinin ne senle ne sensiz hesabı
Sence ne yapmam lazım?
Oluruna bırakmak lazım
Sence çözülür mü...
İki tarafa da bağlı bu sanki hmm🙄
Benim için ne önerirsin?
Anlatılmak isteneni Anlamanı
👍🏼
🧚♀️👉⚡ 💚✌️
Canım sıkkınken bir kenara çekilirim öylece
Yok kimsem oyle yalnizlik basa bela
Sana yazıyorum ta abla 🌹
Bir de teyzeme
Aramaya gerek yok yanimdalar abim, babam <3
Hayır Yok Tabiki Benim Kimsem Yok
Yok. 😒
Aşk olsun 😒
Ben varım.
😔
Evet
Evet var
Yok.
Hayır yok
Evet
Benim var