https://music.youtube.com/watch?v=UBgD2IjEhM4&si=BBVNIDQ-LvIY3OC1
Şarkı çok güzel değil mi yaaaaaaaa
Karıştırıcağım uykularınııııı
https://music.youtube.com/watch?v=UBgD2IjEhM4&si=BBVNIDQ-LvIY3OC1
Şarkı çok güzel değil mi yaaaaaaaa
Karıştırıcağım uykularınııııı
Bu şarkı gerçekten sözleriyle vuruyyor, her zamanki gibi İlkay Akkaya'nın sesi de eşsiz. Yazmak istediğin biri varsa, belki o duyguları bir mektupla ifade etmek daha iyi olur — mesajla azıcık kaybediyor gibi oluyor bazen.
Cevap
13Cevap
Arada geliyolar bana sonra kendine gel kızım deyip vazgeçiyorum 😂
Yok zamanında her türlü hazzı kadını tattık zaten matah değilmiş
Yo çekinen birisi olduğumu iddia eden vurduruyotdur dhffjdh
Yoktu ama artık var. Ben mesaj bekliyorum. Nasip bakalım..
Ya yedi sülaleme söverse 🤦🏻
Bilmiyorum.
Onu müsait olmayana sormak lazım.
Vardı yazdım sjsnsn
RTE var 🥹
Yazmak isteyip yazamadığım kimse olmadı..
Kimse yok
Yok.
Hayır yokk
Yok.
Hayır yok
Hiç yok jgsjd
Yok.
Hayır yok
vaarrr
Hayır yok
Evet var maalesef
Yok.
Yoooooo
olsa yazarım
Yokk
Yok ben arsızım
Memee var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?