Ben Hollanda'da dogup buyudum, Batman'da yasayan sevgilimle evlenmeyi dusunuyoruz. Evlendikten sonra Batman'da yasamak zor olur mu?

Kendisi Kürt ve asiretleri var. Bense Hollanda'da dogup buyudum. Sizce uygun muyuz birbirimize?
Bu arada benim icin onemli olan sevgidir ve o kisinin kisiligi.
Ben Hollanda'da dogup buyudum, Batman'da yasayan sevgilimle evlenmeyi dusunuyoruz. Evlendikten sonra Batman'da yasamak zor olur mu?
Cevapla