Aile & Toplum Sahte evlilik yaparsam daha sonra pişman olur muyum? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Eşcinselim yani erkekler ilgimi çekmiyor. Ailem istiyor diye sahte evlilik yapmak istiyorum. Benim gibi olan biriyleSizce ilerde pişman olur muyum Sahte evlilik yaparsam daha sonra pişman olur muyum? Cevapla Evlilik Soruları Erkek Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Zor durum karar senin dilerim istediğin gibi mutlu olursun 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Aynen çok zor durum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ailen içinde olsa bu durumu beyine anlatamazsınya da evlenemeyeceğini anlatamazsınNe diyim işin rast gelsin Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. bunu bilemeyiz ama şöle bişi war evlendiğin kişi illaki senden bişiler bekler yani ister istemez 0 0 Yorumla
GoldenFireball Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Ne gerek var itiraf etmek daha kolay olmalı 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Anlamazlar hasta derler Türkiye’de yaşıyoruz Yorumla GoldenFireball +1 yıl En azından evlen demezler Yorumla Soran +1 yıl Korkuyorum söylemeye. Annem LGBT hakkında tvde bir şey görse kızar küfr eder Yorumla
BağcılarlıLazMimar Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Ailene söylemedin mi durumunu 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Yok söylersem bile anlamazlar Yorumla BağcılarlıLazMimar +1 yıl Hata yaparsın tabi. Eşine söyliyeceksin cinsel mutsuzluklar hergün kavga vs. Nasıl başedeceksin Yorumla Soran +1 yıl Evleneceğim kişi zaten eşcinsel biri olucak Yorumla BağcılarlıLazMimar +1 yıl O zaman iyi iki ev arkadaşı olursunuz. Cinsel konuyuda çözerseniz çok iyi dost olabilirsiniz. Ancak bu sizlerde kimlik bunalımı yaratmasın ! Yorumla
fidelity-araz Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 41% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı. Riskli bir iş bence iş sahibi güçlü bir kadin ol 0 0 Yorumla
parasızlar Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 83% +1 yıl evlen , ve eşcinselliği bırak tövbe et 0 0 Yorumla
taykayko Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Ekonomik özgürlüğünü kazan yapma 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Haklısın Yorumla
nyzsl Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı. Evlenin bence. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Gay biriyle evlenebilirsin 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Tamamda bizimkiler sonra çocuk falan ister diretirler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ohoo bence hiç evlenme senin hayatın evlendirdikleri yetmiyor çocuk da isteyeceklermiş saçmalığa bak Yorumla Soran +1 yıl Aynen saçmalıyolar keşke yurtdışında olsam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl gerek yok ekonomik özgürlügünu al ve insanlar konusunu açınca evlenmek istemedigini dile getir gidebiliyorsan Hollandaya git rahat edersin orada eşcinsel evlilik var Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Tavsiye vereyim mi? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Olur Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gizliden çıkayım eklrsin beni. Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Hiç bitler olmaz 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Sonra boşanmak istersem ya bırakmazsa Çocuk falan diye tutturursa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bir şey olmaz Kılıf çok Yorumla Soran +1 yıl Evleniyimmi yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evlenn Yorumla
dembaba1295 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Olursun. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Napıyım peki Yorumla dembaba1295 +1 yıl Psikologa git Yorumla
Zevkligunlermazi Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bence olursun 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Peki napıyım bu durumdaAilem sürekli evililik istiyor Yorumla Zevkligunlermazi +1 yıl Birine sevmeye calş onunla evlen Yorumla Soran +1 yıl Biri varda erkek değil 😂😂😂E onunlada burada evlenemeyeceğime göre 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Zor durum
karar senin
dilerim istediğin gibi mutlu olursun
Aynen çok zor durum
Ailen içinde olsa bu durumu beyine anlatamazsın
ya da evlenemeyeceğini anlatamazsın
Ne diyim işin rast gelsin
bunu bilemeyiz ama şöle bişi war evlendiğin kişi illaki senden bişiler bekler yani ister istemez
Ne gerek var itiraf etmek daha kolay olmalı
Anlamazlar hasta derler Türkiye’de yaşıyoruz
En azından evlen demezler
Korkuyorum söylemeye. Annem LGBT hakkında tvde bir şey görse kızar küfr eder
Ailene söylemedin mi durumunu
Yok söylersem bile anlamazlar
Hata yaparsın tabi. Eşine söyliyeceksin cinsel mutsuzluklar hergün kavga vs. Nasıl başedeceksin
Evleneceğim kişi zaten eşcinsel biri olucak
O zaman iyi iki ev arkadaşı olursunuz. Cinsel konuyuda çözerseniz çok iyi dost olabilirsiniz. Ancak bu sizlerde kimlik bunalımı yaratmasın !
Riskli bir iş bence iş sahibi güçlü bir kadin ol
evlen , ve eşcinselliği bırak tövbe et
Ekonomik özgürlüğünü kazan yapma
Haklısın
deneyelim :D
Evlenin bence.
Gay biriyle evlenebilirsin
Tamamda bizimkiler sonra çocuk falan ister diretirler
ohoo bence hiç evlenme senin hayatın evlendirdikleri yetmiyor çocuk da isteyeceklermiş saçmalığa bak
Aynen saçmalıyolar keşke yurtdışında olsam
gerek yok ekonomik özgürlügünu al ve insanlar konusunu açınca evlenmek istemedigini dile getir gidebiliyorsan Hollandaya git rahat edersin orada eşcinsel evlilik var
Tavsiye vereyim mi?
Olur
Gizliden çıkayım eklrsin beni.
Hiç bitler olmaz
Sonra boşanmak istersem ya bırakmazsa
Çocuk falan diye tutturursa
bir şey olmaz Kılıf çok
Evleniyimmi yani
Evlenn
Olursun
Olursun.
Napıyım peki
Psikologa git
Bence olursun
Peki napıyım bu durumda
Ailem sürekli evililik istiyor
Birine sevmeye calş onunla evlen
Biri varda erkek değil 😂😂😂
E onunlada burada evlenemeyeceğime göre 😂