Ulan bi ise giriştik o öyle diyo bu böyle diyo ne yapalım? Türkiye de normal mi?
Eziklik çünkü
Ürünleri güzel. Bence güzel bir iş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
herbalife eskisi kadar revaçta değil.. o iş yıllar önce bir dönem patlama yapmıştı, herbalcılar her köşe başındaydı ve iyi para kazanıyorlardı.. ama firmalar uyanıktı.. ürünleri saadet zinciri mantığıyla pazarlıyorlardı.. işe alım yapıyoruz diyerek , toplantılar yapıyorlardı abidik gubidik hotellerin toplantı salonlarında.. ürünlerini oraya iş bulurum ümidiyle gelen insancıklara satıyor, ve onların da çevrelerine satmalarını istiyorlardı.. avon mantığı işliyordu.. bir tane uyanık ekip lideri oluyordu.. takım elbise elinde bir çanta ve evraklar.. sanki ceo zannedersin.. girdiği her ortamda ürünlerini pazarlar veya benimle ekip olmak ister misiniz diye sorardı tanıştığı her yeni insana.. klasik saadet zinciri.. sonra bazı ürünler hakkında olumsuz araştırma sonuçları yayınlandı.. yok işe yaramıyor , yok daha iyileri var.. yok yan etki yapıyor diye.. sonra bu adamların adı çaycı ve kremci olarak kaldı.. oluşturdukları ekiplerdeki insanlar hiç bir para kazanamadı ,, pek çok insan ayrıldı.. toplantıları bile boş kalmaya başladı.. yani bir nevi kapı kapı dolaşıp bitkisel diş macunu satmaya çalışan üniversite öğrencileri veya su arıtma cihazı satma muhabbetine benzer bir hale geldi , saygınlığı düştü iyice.. sonra saraçoğlu vesaire ün kazandı.. aloe vera falan derken, herbalife dediğin an , üff yine mi herbal satıcısı önyargısı oluştu.. sebep bu.. bu yüzden bu işi yapan hemen herkes senin rahatsız olduğu tarzda eleştiri ve tepki almaya başladı.. bizim insanımız zaten tv de ve Instagram da ne görürse ona yönelir.. herbalife ın pooülaritesi azalınca böyle bir hava esiyor yani nedense..
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?