Dedikodu kazanı :) adeta bu site çok çok 3 kuruşluk keyif oluyor :) ve ardından o güzelim keyfimiz ellere aniden dert oluyor bu reelde de böyle değil mi? neden ama ya :) herkes keyiflensin kimseye dert olmasın lütfen ama :)
Valla eskiden olsa kafaya çok takardım gadası. Ama artık kimse hele ki kıskanç içten pazarlıklı fesat insanların dedikodularını duyunca daha bir neşem yerine geliyor. Bu demek oluyor ki dedikodu yapan kişiler aslında içten içe yalnızlık içinde boğulan kişilerdir gadası. Bu durum beni daha çok mutlu ediyor. Hele ki bu sitede biriyle samimi olduğun zaman hemen aranızda şu bu var diye ortaya laf atıyorlar. Ya bırakın bu işleri diyorum. Sizler kendi kendinizle arkadaş olmaya mutsuz olduğunuz halde mutluyum rolü yapmaya devam edin diyorum. Reel hayatlarında mutlu olmayan insanlar bizler gibi iyi arkadaş çevresi olan sitede göz önünde olan insanları gördükleri zaman haset çadırlarını hemen kuruyorlar. İstedikleri kadar kursunlar. Herkesin hayatı herkesin yaşamı herkesin samimiyetini kendine özeldir. Kimseyi alakadar etmez. Beni çekemeyenler gizli hesaplardan dedikodu yapacağına gelip bana resimlerde, bende onlara iki tane çanak hediye edeyim. En azından daha net çeker.😂😂 Saygılarımla gardaşım...
Keyfimin ellere dert olması demek yaşadığım bir acıda da onların mutlu olması demektir. Bunu yapacak olan acı ile beslenen insanlardır. Hayatta mutsuz olmuş ve bu mutsuzluğu da bir şekilde çevresine yansıtmaya çalışan kişilerdir.
O yüzden bu tip kişiler keyifli birinin keyfini kendine dert edinir, acısı olan insanın acısıyla da kendi keyfe gelir.
Burada var mı bilmiyorum ama reelde gördüm. Hala da görüyorum.
Benim oluyor gibi🤣🤣 umrumda mi? Hayır umrumda değil. Keyfim yerinde mutluyum, benim keyfim ellere dert olmuş. Amaaan isteyen istediğini düşünsün. Burada yani sanalda insanlar olamadıkları mutluluğu başkalarında görünce kıskanıyor, hasetliklerinden başkalarının mutlugu, iyi arkadaş olmasını hazmedemiyor. Hele bir kadın ile erkek arkadaş olamaz mutlaka aralarında bir şeyler olmalı duygu ya da cinsel bir çekim olmalı. Bunu düşünen hastalıklı beyinler içlerindeki pisliği kendi iğrenç düşüncelerini mutlu huzurlu insanlara yapıştırmaya çalışıyor.