1 yıl boyunca kadınlar olmadan erkekler nasıl yaşar?
Dünyada tek bir kadın bile olmasa 1 yıl boyunca erkekler ne yapar? Hayatları zorlanır mı
Dünyada tek bir kadın bile olmasa 1 yıl boyunca erkekler ne yapar? Hayatları zorlanır mı
Kadınlar olmasa ne olur güç gibi bir etmen çok kişinin gözünden düşer bu değişik kaos ortamı yok olur stabil bir hayat surerdik. Kimse bir birini s. k. m. z. d. i ama gay olanlar cenneti yaşardı 😜😁
Cevap
26Cevap
Yaşayamadı. En azından ben öyle.
cezaevindekiler sence napiyor saniyosun onlarin hayatina bak anlardin bunu.
Sonları gelir işte birbirlerini mi dogurucaklar sjdjfmm
Bir erkek bir kadına ihtiyaç duymaksızın ömrünü sürdürebilir. Yaşar. Ama bir kadınla daha güzel yaşar.
Kadinlar olmasa erkekler olmazdi fakat bi erkek eger nefsine hakim olabiliyorsa hicbir kadina ihtiyaci olmaz ama kadinlar yalniz yasayamaz
En iyi görüş bu.
@Mesmerize_Me teşekkür bro
Soruyu görünce bir gülme geldi bana...😄🤭 yorumları okuyayım en iyisi
Sanmıyorum kadının yaptığı herşeyi yapabilecek kapasite var erkek lerde
Seks olmadan sorunlu yaşarlardı. Şiddet çok daha fazla olurdu, kimse hayatta kalamazdı
Mala vurmadan duramayan erkekler yaşayamaz benim gibiler🤣🤣
Bütün Orkid satanlar tek tek iflasını açıklar. Onun haricinde sorun olmaz
Kim sapık kim normal su yüzeyine çıkardı.
Hepsi birbirini s*ker
Ünce seni s...
iyice kudururlar acımaz olurlar o dünyada asla olmak istemezdim
Kadın olmasa hayat çekilir mi yaa 🤦🏻♂️
Yaşayamayız
Kadınlarda erkeksiz yaşayamaz.
2 dakkada hepsi ölür gider xd
Asıl zor olan kadınlala yaşamak.
keşke ananda seni doğurmasaymış
kes lan yaşlı bunak
sktlan orevladı
Nefsine hakim olan yaşar
-VESSELAM-
Yoo
Ne zorlancak gayet gül gibi yaşarız 😂😂
Söyliyim yaşayamayız :d
Sıkıcı bi hayat olurdu
Çok da güzel yaşarlardı.
Ona göre bir yaşam tarzı biçilirdi
Ölürüm ben
hepsi gay olur
Yaşarlar
Birbirini...
Erkeklerde olmazdı
yarisi femboy olsun
Var olamazdı.
Welcome to Elizabeth
Hiç zorlanmaz.
Yaşayamaz
Zaten öyle yaşıyoruz
Gay olurdu
çok fena azardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?