Hayatın boyunca yalnız kalmayacak olmanın açık çeki veriliyor sana. Çocukken yaptığın tüm yaramazlıklarda bir suç ortağın var. İnsanlarla olan ilişkini kesinlikle iyi yönde geliştiriyor, yardım istemeye ya da yardım etmeye tek çocuk olan insanlara göre daha yatkın oluyorsun.
Negatiflik olarak ebeveynlerinin ilgi ve sabırları illa bölünüyor. Senin hayatının önemli zamanlarında aileni oyalayabiliyor. Mesela ilkokulun başında kardeşi doğan biri muhtemelen annesinden babasından biraz mahrum kaldı o sıralar. Bunun yanında ev içersinde daha az kişisel alanın var. Ve bazen yalnız kalmak istediğiniz zamanlarda onun için bir şeyler yapmanız gerekebiliyor.
Avantajları:Hayatta yanlız kalmamak, birbirinize dert ortağı olmak, yoldaş olması
Dezavantajları:ilerde miras konusunda sıkıntı yaşama riski, eğer onurlu bir kardeşiniz var ise yaşamazsınız ama paragöz ise sıkıntı büyük, ev içindeki özgürlüğünüzün kısıtlanması. ebeveynlerinizin üstüne daha fazla yük binmesi (maddi açıdan)
Canın sıkıldığında sataşıyorsun, üzgün olduğunda kafanı dağıtıyorsun onunla kötü yanında şeytan ters cevaplar çakışmalar bazen boğasım geliyo gırtlağına yapışıp bazen içime sokasım bağrıma basasım geliyo değişik bişi hacı
Evet benim kardeşime çok oldu örneğin kıyafetlerimi giye giye tarz sahibi oldu 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
kıyafet konusu neden dezavantaj olsun ki iki şey beğenince ikisini de alıyorum biri kardeşimin biri benim oluyo ama aslında kendime iki şey almış oluyorum zeQa