Çocukluk arkadaşım ile küçükken yaşadıklarımız?

Merhaba çok utandırıcı ama bir şey sormak istiyorum, küçükken bir arkadaşım vardı ben ortaokul 1dim o ise ortaokul sonuncu sınıftı, aramızda 2 3 yaş falan vardı, o zamanların üstünden çok geçti ama aklıma geliyor ve rahatsız oluyorum. küçükken onunla aramızda bir şeyler yaşandı s*vişme gibi ama küçüğüm daha öyle şeyleri bilmiyorum o yapıyordu benım de hoşuma gidiyordu karşılık veriyordum. annesi ile annem arkadaştı bize geldiklerinde vs yapıyorduk o zamanlar hoşuma gidiyor olabilirdi ama şimdi gitmiyor ara sıra aklıma geliyor beni rahatsız ediyor kendimden utanıyorum ve aynı mahalle de oturuyoruz onu gördükçe aklıma geliyor çok pişmanım keşke öyle şeyler de bilgim olsaydı da yapmasaydım diyorum. Unutmak için napmalıyım? bu benım için çok büyük bir sır olarak saklı. kimse bilmiyor ilk defa birine söylemiş olucam siz görürseniz, cevap yazar mısınız?
Çocukluk arkadaşım ile küçükken yaşadıklarımız?
Cevapla