Kız kardeşimle Boyama Yaptık, Sizce Hangisi Daha Güzel?

Merhaba arkadaşlar, bu akşam kız kardeşimle boya yaptık. Yarış yapacağız dedi kimin resmi güzel olursa o kazanacakmış. Sizlerin de fikirlerini alalım dedik. Sizce hangi resim daha güzel? 😃🤗
Kız kardeşimle Boyama Yaptık, Sizce Hangisi Daha Güzel?
Kız kardeşimle Boyama Yaptık, Sizce Hangisi Daha Güzel?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kediyi ben boyadım Niloya ve ailesini kardeşim. Kardeşim açık ara kazandı ve benden bir Caramio kaptı. Görüşleriniz için hepinize sonsuz teşekkür ediyoruz. Eksik olmayın. 🙏🤗
Kız kardeşimle Boyama Yaptık, Sizce Hangisi Daha Güzel?
Cevapla