İnsanı kendi çocuğu oldumu bakmak zor gelmiyor umarım sizinde olur bu mutluluğu sizde yaşarsınız, bize ablamın torunları geliyor inanın ne park kalıyor ne bisiklet ne uçurtma pestilim çıkıyor ama yorgunluk mu? olmuyor ben onları çok seviyorum zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum inanın tatlı bir yorgunluk oluyor o kadar.
Hayır uzak olsunlar. Gerçekten çok zor. Benim benden yirmi küsur yaş küçük kuzenim var. Onu bebekken kucağıma alıp uyutmaya çalıştım... Yok arkadaş 😂 İleride kendi çocuklarım olursa onlara varım sadece... O da adama aşkımdan...🦄🍀❤️
Dogruyu soyleyim bir kac saat tamam da aksam gitsinler yaa kafa kaldirmiyo 😅 kendi cocugum olsalar cekilir ama yegen 3-4 saat cekiliyor sadece. Kizamiyosun, kiramiyosun, bi bakiyosun at olmussun bi bakiyosun prenses yapmis seni ses ses ses 🙄
Bir ara yiğenimle yalnız kalmıştık. O zamanlar 4 aylık falandı. Bir türlü susmadı. Altına baktım temiz, karnını doyurdum, gazını çıkarttım ama yine ağlıyordu en sonunda çıldırdım koltuğa oturup beraber ağladık
Alırım Bu gün iki kuzum benleydi 2 saatliğine bir kısmında uyudular bir kısmında oyun oynadık anne olmak cidden çok zor allah kolaylık versin tüm annelere
Evlenmeden önce 4.5 sene baktım. 1.5 yaşından geldi bana. Beraber uyuduk, gezdik. Herşeyi beraber yaptık. Ballı kaymağım şimdi büyüdü üniversiteside ve onu çok seviyorum ♥️♥️
Geçen geldi bir bebek kendime çok rahat bir ortam yaratmıştım bebekle koltuğa kaykıldık ayaklarımızı da uzattık keyfimize baktık çocuk benimle büyüdü alıştı artık duruma