Bir Kadın olarak, Kadir Şeker Olayından sonra bu Dayılara hak veriyorum... Siz ne düşünüyorsunuz?

Haber: Hatay'da sokak ortasında saldıra uğrayan kadın vatandaşlardan yardım istedi, tavla oynayan insan müsveddeleri kılını kıpırdatmadı!

Neden kıpırdatsın? "Aşkım o benim döverde sever de" diyecek. Kadını korumak için hayatını riske atan Dayılar zarar görecek. Çünkü benim hemcinslerim sert erkek diye diye maçolarla, ruh hastası erkeklerle sevgili oluyorlar. Devam böyle. Benim hemcinslerim tercihlerini yanlış yapıyorsa kimse yardım etmez tabiki.

www.halkgundem.com/.../...rdim-etmediler-3833v.htm
Bir Kadın olarak, Kadir Şeker Olayından sonra bu Dayılara hak veriyorum... Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
KADIN ŞİKAYETÇİ OLMAMIŞ KAFAYI YİYECEĞİM AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Güncellemeler
+1 yıl
tr.sputniknews.com/.../...yat-etti-1049686631.html

Erkeği için Gözyaşı döküyor Allahım bune ya
Bir Kadın olarak, Kadir Şeker Olayından sonra bu Dayılara hak veriyorum... Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla