Hiç arkadasım yok, sevgilim uzakta bu da hayat mı?

Yaş 25, işim yok, gücüm yok ona da imkan yok küçük yerdeyim, merkeze gitsem tek kalamam onun içinde kimse yok. Evde olmaktan da çok sıkıldım. Uzaktan bi sevgilim var onunla da yılda bi görüşebiliyoruz. O kadar zamandır konusuyoruz hala ciddi düşünmüyor bizim durumumuzda ciddi düşünmemesi daha zor çin işkencesine dönüyor. Uzadıkça uzuyor. Ne yapıcam ben ya? Her gün bir diğer günün aynısı 😭
Hiç arkadasım yok, sevgilim uzakta bu da hayat mı?
Cevapla