Karşı cinsten etimle kemiğimle nefret ediyorum, bu normal bi durum mu Türkiye'de?

bu ülkenin kadınlarından ciddi manada tiksinmeye başladım ( biz de size bayılıyoruz öhühü) demeyin ergen gibi..
Dişiliğini kullanarak çok kolay bi şekilde iftira atıp hayat karartabiliyorlar. 1 ay evli kalıp 15 yıl nafaka ödetmeyi zorunlu bırakıyorlar... Türkiyenin şartları bu nefreti çıkarmış olabilir mi tsk ederim
Karşı cinsten etimle kemiğimle nefret ediyorum, bu normal bi durum mu Türkiye'de?
Cevapla