Biz tasiniyoruz ev topluyorum nefret ediyorum iştenn 😆😆
Sizi ozluyorum hep ben soruyorum neden sormuyosunuz bebek nasilsin diye 😀
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌷
Sizi ozluyorum hep ben soruyorum neden sormuyosunuz bebek nasilsin diye 😀
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌷
Affeden, aklınca o sırada affettiğine kıyasla çok daha yüksek, yüce, âdeta Tanrısal bir tavırla tepeden bakmaktadır. Onun bu böbürlenmesine karşı insanın “Kim oluyorsun da sen beni affediyorsun! Lânet olsun senin affına, affetmesen ne yazar?” diye diklenesi gelir. Ben bu çeşit bencil affetmeleri de sevmem. “Büyüklük bende kalsın, seni affediyorum.” diyen, karşısındakinden çok kendi şöhretini, kendi prestijini kolluyordur çoğu zaman...
Cevap
5Cevap
eve gitmeye çalışıyorum sen ne yapiyonn
Calisiyoruz
Naber bebek 😂
Nere taşındın sen hangi sehr
Ankara
Eyiymis ben Burdur
Uzak degiliz
😺.
Niye uzak angara
Saka saka
Bende Burdur’da bi ayağın var sandım 😂 bi akraba dede tarafına ama olmahacsgı anlamına gelmiyor karım olursan burada da bir ayağın olur 😂
Yuhhhh atın ölumu arpadan demisler az yavass 🙄🙄🙄🤨🤨🤨🤨🤨
😂 TM gız kızma bi şey demedim
Ev taşıma hayattaki en berbat iş
Evet hala bitmedi
Yorulduysan kalanini camdan at
😂😂
Yerlestirmesi var dahaa
Bir ay sürer 😊
Nasılsın bebeğim 😜
Nasilsin bebek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?