Annemin bunu yapmasında ki amacı ne ?

Anneme karşı olan nefretim büyüdükçe sevgim de azalıyor, evde en çok işine yarayan benim ama sanki en sevmediği kişi de benim.
Ablama erkek kardeşime en iyi şekilde davranıyor ama bana öyle değil ben ne yapsam yaranamıyorum ne yapsam iyi davranmıyor bana ondan tek istediğim şey birazcık sevgi okumuyorum diye bütün işi bana kitliyor , yapıyorum bu böyle mi yapılır oluyor. Evin işlerini yapıyorum telefonun başına geçiyorum bir tek bende "şu tekefonda bok var da oynuyon "oluyor.
Ama ablam ve kardeşim öyle mi ablan üniversite okuyor onun işi var senin yok kardesin okula gidiyor sen gidiyon mu yok tek yaptığın evin işi... Çok yoruldum eşitsizliğinden değer vermeyisinden gidecek yerim olsa bir dk durmam şu evde
Annemin bunu yapmasında ki amacı ne ?
Cevapla