Anneme karşı olan nefretim büyüdükçe sevgim de azalıyor, evde en çok işine yarayan benim ama sanki en sevmediği kişi de benim.
Ablama erkek kardeşime en iyi şekilde davranıyor ama bana öyle değil ben ne yapsam yaranamıyorum ne yapsam iyi davranmıyor bana ondan tek istediğim şey birazcık sevgi okumuyorum diye bütün işi bana kitliyor , yapıyorum bu böyle mi yapılır oluyor. Evin işlerini yapıyorum telefonun başına geçiyorum bir tek bende "şu tekefonda bok var da oynuyon "oluyor.
Ama ablam ve kardeşim öyle mi ablan üniversite okuyor onun işi var senin yok kardesin okula gidiyor sen gidiyon mu yok tek yaptığın evin işi... Çok yoruldum eşitsizliğinden değer vermeyisinden gidecek yerim olsa bir dk durmam şu evde
Ablama erkek kardeşime en iyi şekilde davranıyor ama bana öyle değil ben ne yapsam yaranamıyorum ne yapsam iyi davranmıyor bana ondan tek istediğim şey birazcık sevgi okumuyorum diye bütün işi bana kitliyor , yapıyorum bu böyle mi yapılır oluyor. Evin işlerini yapıyorum telefonun başına geçiyorum bir tek bende "şu tekefonda bok var da oynuyon "oluyor.
Ama ablam ve kardeşim öyle mi ablan üniversite okuyor onun işi var senin yok kardesin okula gidiyor sen gidiyon mu yok tek yaptığın evin işi... Çok yoruldum eşitsizliğinden değer vermeyisinden gidecek yerim olsa bir dk durmam şu evde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu kadarda haksızlık olmaz ama o değilde ananın sana garezi ne onu anlamdım🙄
Bir bilsem
İnsan sevdiğini yerden yere vururmuş ama bence yanılıyorsun evlat ayrımı yapmaz hiçbir anne
Bence yanilmiyorum sebebini söyleyeyim 1 Kasım'da en yakın arkadaşımın düğünü var ve benim samimi söylüyorum hani olur ya bazıları dolapta giyecek çok şeyi olmasına regmen giyecek hicbiseyim yok der ama benim gerçekten hicbiseyim yok düğün bu sonuçta en yakın arkadaşımın düğünü bunun için yalnızca 200 TL istedim para yok dediler ablam üniversiteye gidiyor valiz hazırlıyor şu an neymiş ayakkabısı yokmuş yalan daha 2 ay önce 130 TL ye ayakkabı aldı internetten ama annem napti gitti 2 ayakkabı 1 terlik alındı 2 ay önce istemiştim parayı (düğün kesindi çünkü ) 2 gün önce yine istedim para yok dediler annem yeni işe başladı 4 gün oldu kasa işine gdiiyor dün napti kendisine 1 terlik 1 ayakkabı aldı ayağını ağritıyormus yumuşak ayakkabı alması lazımmış onun yanında kardeşime de ayakkabı aldı ona hep alır çünkü erkek kardeşim ayakkabı kullanmasjnj bilmez yılda en az 5 tane ayakkabı alırız ona ablama yeni telefon alındı neden universiteye gidecek ya telefonunda yer yok alındı ama ben liseden yeni mezun oldum yaklaşık 4 yıldır kendime verilen parayla aldığım şeyin sayısı 10 u geçmez ben küçüğüm ya ablamın eskilerini kullanabilirim telefon daha Haziran ayında alındı ama alındı mı acaba yol annem kendine yeni telefon aldı (Samsung a50) eskisi bana (j3) o telefonu bana vermelerini istemeseydim şu an hala telefonum yoktu 19 yaşındayım ya 19 şu an da ablamın eski telefonu bende 3 gündür yani şimdi sen söyle hiç bir anne ayrım yapmaz mı Allah'tan babam öyle değil hem esirt davranıyor hem de babamın sevgisinden çok eminim hatta en çok beni seviyor eminim
Uzun oldu kusura bakma
Estağfirullah ne demek olsun okudum ve çok üzüldüm diyecek bir şey de bulamıyorum düğün ne zaman
1 Kasım'da dedim ya
Hesap numaran varsa at bana ben sana hafta içi atayım 200 tl al elbiseni
Gerçekten mi
Evet
İstek atıyorum ordan konuşalım
At
Mesaj atamıyorum sana
Bilmiyorum neden pek anlamam
Ardatunc722 İnstagram oradan at bana
Tamam