lise geçen yıl bitti bu yıl üni sınavına tekrar hazırlanıyorum. Babamdan hiçbir destek yok annem karşılıyor masraflarımı. Babam hep kavga, şiddet, aldatma, eve para vermeme.. Az önce görüntülü aradı konuşuyorduk bana ne kadar çirkinsin, burnun falan kocaman neyse kapatayım rüyama girme dedi. Üzülmedim aslında ama anneme söyledim insan çirkin bile olsa çocuğuna böyle söylermi dedi. Üzüldüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Önceden böyle şeyleri çok takardım hala takıyorum. Babamın aynısıyım keşke anneme benzeseydim. Ona benzemek de istemiyorum.
Yengem de küçükken bütün akrabaların içinde bana niye senin bu kadar bıyığın var demişti. bacım çocuğu amcam da kız mı erkek mi demişti insan içinde. Şimdi akrabaların en güzeli bu diyorlar benim için. Üzülme yani dış görünüş değişen bir şey kimseye de rezil olmadın o rezil oldu
Haklısın. Ben tipimi çok takan biri değilim güzel değilsem ona ne ya da başkasına. Neyse üzülmemeye karar verdim değecek bi insan değil. Teşekkür ederim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
beyinsiz baban senin onun çocuğun olduğunu bilmiyor mu? eğer çirkinsen çirkinliğin babandan geçmiş olabilir
Evet onun aynısıyım
babana söyle çirkin görmek istediğinde aynaya baksın
mevzu sen degilsin babanin kendi cirkinligi kalbinin pisligi...
Sonuçta baban kötü niyet arama çirkinsen çirkindirsin.
Kıyamam ya baban bi or*spu çocuğu üzme kendini sen kendini kötü hisset diye yapmıştır
Bilmiyorum bi de yanında amcam falan vardı ona da rezil etti.
Yengem de küçükken bütün akrabaların içinde bana niye senin bu kadar bıyığın var demişti. bacım çocuğu amcam da kız mı erkek mi demişti insan içinde. Şimdi akrabaların en güzeli bu diyorlar benim için. Üzülme yani dış görünüş değişen bir şey kimseye de rezil olmadın o rezil oldu
Or*spu yazıyor ne bacısı a*
Haklısın. Ben tipimi çok takan biri değilim güzel değilsem ona ne ya da başkasına. Neyse üzülmemeye karar verdim değecek bi insan değil. Teşekkür ederim.
armut dibine düşermiş de baban olacak ors cocuguna
Şaka yaptığını saniyor
Trol sanki bu soru
Üf gerçekten neden böyle bir soru sorayım rahatsız mısın ya sen
Nerde kaybettin biliyor musun? Kapatayım da rüyama girme dediğinde. İnandırıcı gelmedi bana
İnanma lan o zaman sana ne gerizeklı
Senin yüzün olmasa da ruhun çok çirkin orası belli